طی حکمی از سوی مهدی شفیعی

پریسا مقتدی مدیر «تالار هنر» شد

17 شهريور 1395 ساعت 11:08



طی حکمی از سوی مهدی شفیعی پریسا مقتدی به عنوان مدیر تالار هنر منصوب شد.

به گزارش هنرنیوز، تا چندی پیش پریسا مقتدی که به عنوان رییس مجموعه تئاتر شهر بود طی حکمی از سوی مهدی شفیعی «مدیر کل هنرهای نمایشی» به عنوان مدیر تالار هنر منصوب شد. متن این حکم به شرح ذیل آمده است.

سرکار خانم پریسا مقتدی

با سلام

تئاتر کودک و نوجوان به واسطه مخاطبان اصلی اش، یکی از مهمترین حوزه های هنر تئاتر محسوب می شود که نیازمند دقت و درایت بسیار در نیازسنجی مخاطب، تولید و انتخاب آثار متناسب با این گروه سنی و ایجاد فضا و شرایط مطلوب برای عرضه و بهره برداری از این آثار برای گروه سنی هدف است.

در این راستا بی گمان بهره گیری از تجارب ارزنده صاحبنظران، هنرمندان، پژوهشگران و پیشکسوتان تئاتر کودک و نوجوان می تواند دروازه های امید را به روزهای نورانی تر و پویا تر این هنر ارزشمند بگشاید.

تالار هنر به عنوان تخصصی ترین مکان اجرای نمایش های ویژه کودکان و نوجوانان در جریان تولید، اجرا و اثرگذاری این گونه از نمایش جایگاهی مهم و ویژه یافته که مدیریت این مکان هنری را بیش از پیش حساس تر ساخته است.

به موجب این حکم و نظر به تجربیات ارزشمند سرکار عالی، به عنوان «مدیر تالار هنر» منصوب می شوید.

امید که با اتکا به لطف پروردگار و بهره گیری از توان و تجربه اهالی شایسته هنر نمایش این مرز و بوم در این مسئولیت خطیر پیروز و سربلند باشید./م ۳۷۶۲۶۴

مهدی شفیعی

مدیر کل هنرهای نمایشی


کد خبر: 92731

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcb8zb9.rhb5fpiuur.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com