اعلام فراخوان نهمین جشن مستقل فیلم کوتاه

23 دی 1396 ساعت 17:03


انجمن فیلم کوتاه ایران فراخوان شرکت در نهمین جشن مستقل فیلم کوتاه را منتشر کرد. دریافت آثار از ابتدای اسفند آغاز می شود و به مدت چهار ماه ادامه دارد.

به گزارش هنرنیوز، نهمین جشن مستقل فیلم کوتاه برای داوری فیلم‌های کوتاه توسط انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا) برگزار می شود.

تمامی فیلم های کوتاه داستانی و یا فیلم هایی با نگاه خاص و تجربی با مدت زمان حداقل ۳ و حداکثر ۳۰ دقیقه که از ابتدای تیرماه ۱۳۹۶ تا پایان خردادماه ۱۳۹۷ تولید شده، می‌توانند تقاضای شرکت در جشن را تکمیل کنند.

در صورتی که فیلمی قبل از این تاریخ تولید شده و در سال های قبل تقاضای شرکت در جشن نکرده باشد، می تواند در جشن شرکت کند. فیلم هایی که در دوره‌های قبلی جشن ثبت نام کرده و پذیرفته نشده اند، امکان ثبت نام دوباره در این جشن را ندارند. تاریخ تولید فیلم ها باید در تیتراژ انتهایی قید شده باشد.

دریافت آثار از ابتدای اسفند ۱۳۹۶ آغاز می شود و تا پایان خرداد ماه ۱۳۹۷ به مدت چهار ماه ادامه دارد.

فرم تقاضای شرکت در جشن باید از طریق سایت انجمن فیلم‌ کوتاه iranianshortfilm.com تکمیل شود.

پس از تکمیل فرم تقاضا، فیلمسازان متقاضی شرکت باید یک نسخه از فیلم خود را حداکثر تا ۱۵ روز پس از ثبت نام با مشخصات فنی خواسته شده به دفتر انجمن واقع در تهران، خیابان وصال شیرازی، پایین‌تر از خیابان طالقانی، پلاک ۲۸ ساختمان شماره‌ ۲ خانه سینما، طبقه دوم، دفتر انجمن فیلم کوتاه ایران روزهای اداری و از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۷ تحویل دهند.

درصورتی که تا ۱۵ روز پس از ثبت نام، فیلم به دفتر انجمن تحویل داده نشود، ثبت نام باطل شده و برای حضور باید مجددا از طریق سایت انجمن فیلم کوتاه ثبت نام صورت گیرد.


کد خبر: 95927

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcbz9b9.rhbs5piuur.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com