مسعود جعفری جوزانی و حسین علیزاده سفیران ایران در هنر دهلی

23 آبان 1396 ساعت 15:26


فیلم سینمایی «پشت دیوار سکوت»، در فستیوال بین المللی هنر دهلی که با اهمیت ترین فستیوال‌ چند رشته‌ای هند است به نمایش در می آید. این فستیوال از ۱۹ آبان تا ۴ آذر برگزار می شود.

به گزارش هنرنیوز، جدیدترین ساخته مسعود جعفری جوزانی، فیلم سینمایی «پشت دیوار سکوت»، در فستیوال بین المللی هنر دهلی که با اهمیت ترین فستیوال‌ چند رشته‌ای هند است و از ۱۹ آبان تا ۴ آذر برگزار می‌شود، به نمایش در می آید.

همچنین حسین علیزاده با گروه موسیقی «کلون زمان» به سرپرستی حمید قنبری ۲۰ و ۲۱ آبان در این فستیوال قطعاتی را برای دوستداران هنر موسیقی اجرا نمودند.

فستیوال بین‌المللی هنر دهلی یک جشنواره غیررقابتی است که هر سال دست‌چینی از کارهای هنری استثنایی جهان را ارائه می‌کند و سالانه از ٩٠٠ هنرمند در رشته‌های مختلف هنری چون موسیقی، نقاشی، سینما، تئاتر، ادبیات و غیره را در بیش از چهل سالن رو باز و سرپوشیده، دانشگاه‌ها، سالن‌های کنفرانس و نمایشگاه‌ها میزبانی کرده و توجه میلیون‌ها هنردوست را به خود جلب می‌کند.

هنرمندانی از کشورهای آرژانتین، آمریکا، لائوس، ‌ کانادا، ‌ تایلند، مجارستان، ‌ انگلیس، بنگلادش، اتریش، ‌ اندونزی، آفریقای‌جنوبی، ایرلند، نروژ، ‌ ویتنام و فیلیپین در این فستیوال شرکت دارند


کد خبر: 95631

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcdf90n.yt0ks6a22y.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com