تبلیغ فیلم ضداسلامی در رسانه‌های داخلی

کیهان , 16 اسفند 1396 ساعت 15:34


تماشای فیلمی که علاوه‌ بر محتوای ضداسلامی، به خاطر خشونت، در کشورهای غربی درجه ۱۵+ خورده بود، در یکی از پایگاه‌های مجاز نمایش فیلم و همچنین در یک روزنامه اصلاح‌طلب، به خانواده‌های ایرانی توصیه شد!

به گزارش هنرنیوز، چند روز قبل، یکی از پایگاه‌های رسمی نمایش فیلم و سریال، تماشای فیلم «تک‌تیرانداز آمریکایی» به کارگردانی کلینت ایستوود را به مشتری‌های خود توصیه کرد! این درحالی است که این فیلم به قهرمان‌پردازی از تک‌تیراندازهای ارتش آمریکا در جریان حمله به عراق می‌پردازد.

فیلمی که نه رژیم بعث، بلکه مردم مسلمان عراق را تروریست معرفی می‌کند و قتل‌عام و کشتار مسلمانان و حتی زنان و کودکان توسط نظامیان آمریکایی را تقدیس می‌کند! به همین دلیل این فیلم در خود آمریکا هم برای کودکان و نوجوانان ممنوع شد و درجه ۱۵+ را از نظر گروه سنی مخاطب دریافت کرد. اما مشخص نیست که چرا سایت مذکور که با مجوز دولتی کار می‌کند دیدن این فیلم را به خانواده‌های ایرانی سفارش کرده است؟


بعد از اقدام ضدفرهنگی این سرویس نمایش آنلاین فیلم، روزنامه حزب کارگزاران سازندگی نیز به استقبال این فیلم رفت! این روزنامه نیز با انتشار یادداشتی در ستایش از فیلم اسلام‌ستیز و ضدانسانی «تک‌تیرانداز آمریکایی» دیدن این فیلم را به خوانندگان خود توصیه کرد!


کد خبر: 96108

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcdjf0n.yt09z6a22y.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com