جواد نوروز بیگی در گفتگو با هنرنیوز؛

سریال «بالهای خیس» به نسل فداکار دفاع مقدس می‌پردازد

14 ارديبهشت 1392 ساعت 10:49

جواد نوروز بیگی تهیه کننده تلویزیون گفت: مجموعه تلویزیونی «بالهای خیس» به بچه‌های جنگ، دخالت کشورهای بیگانه و ترور دانشمندان هسته‌ای و نسل فداکار دفاع مقدس می‌پردازد و در این سریال تلاش شده که تفاوت این نسل با نسل‌های قبلی مورد بررسی قرار گیرد.


جواد نوروز بیگی تهیه کننده تلویزیون درگفتگو با خبرنگار تلویزیونی هنرنیوزدر خصوص ساخت مجموعه تلویزیونی «شهید صیاد شیرازی» اظهارداشت: مجموعه تلویزیونی «شهید صیاد شیرازی» پس از گذشت نزدیک به ۱۰ ماه با کمک تیمی متشکل از نویسندگان و پژوهشگران در حال آماده شدن است و تلاش می‌کنیم که بتوانیم این سریال تلویزیونی را تا پایان امسال وارد مرحله پیش تولید کنیم.

همه نهاد‌ها و ارگان‌ها از ساخت سریال «شهید صیاد شیرازی» حمایت کنند

وی در خصوص طولانی شدن پروسه نگارش این مجموعه تلویزیونی هم افزود: اصولا تولید و ساخت مجموعه‌های تلویزیونی مانند شهید بابایی یا شهید صیاد شیرازی به عنوان بزرگان عرصه دفاع مقدس نیاز به پژوهش و مطالعات فراوان دارد. چون ساخت این گونه سریال‌ها نیز زمانبر بوده و نیاز به یک تیم حرفه‌ای دارد.
نوروز بیگی تصریح کرد: خوشبختانه گروه نویسندگان این سریال با گذشت ۱۰ ماه از زمان آغاز پژوهش و تحقیق موفق به نوشتن طرح اصلی سریال شدند و امیدوارم نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف برای ساخت این اثر ما را حمایت کنند. چرا که این سریال نیازمند بودجه مناسبی است وبایددر ساخت آن همه کمک کنند.

سریال «بالهای خیس» به ترور دانشمندان هسته‌ای و نسل فداکار دفاع مقدس می‌پردازد

وی در خصوص پخش سریال «بالهای خیس» هم خاطرنشان کرد: مجموعه تلویزیونی «بالهای خیس» به حواشی دفاع مقدس و بچه‌های جنگ، دخالت کشورهای بیگانه و ترور دانشمندان هسته‌ای و نسل فداکار دفاع مقدس می‌پردازد و در این سریال تلاش شده که تفاوت این نسل با نسل‌های قبلی نیز مورد بررسی قرار گیرد و فکر می‌کنم به خوبی این موضوع به تصویر کشیده شده است.
نوروزبیگی با اشاره به اینکه تصویربرداری سریال «بالهای خیس» هشت ماه به طول انجامیده، ادامه داد: مدتی است که این سریال روی آنتن رفته است و بازخوردهای آن تا به امروز در نزد مخاطبان خوب بوده و امیدوارم تا به انتهای پخش نیز این مجموعه مورد توجه مخاطبان سیما قرار گیرد

«ماتادور» سریالی متفاوت، نو و جذاب درژانر پلیسی است 

وی در خصوص مراحل آماده سازی مجموعه تلویزیونی «ماتادور» هم عنوان داشت: این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی «فرهاد نجفی» که با همکاری نیروی انتظامی ساخته شده این روزهای آخرین مراحل فنی خود را سپری می‌کند و این روز‌ها «افشین عزیزی» در حال ساخت موسیقی این سریال اکشن و پرحادثه است و به احتمال فراوان اواخر اردیبهشت سال جاری از شبکه یک سیما پخش می‌شود. 
نوروزبیگی یادآورشد: مجموعه تلویزیونی «ماتادور» به عنوان یک کار تلویزیونی پلیسی است و برای هر قسمت آن به اندازه‌ یک فیلم سینمایی هزینه و وقت صرف شده و برای گرفتن صحنه‌های این سریال علاوه بر ایران، در ترکیه و قبرس نیز تصویربرداری شده و نسبت به سایر آثار تلویزیونی پلیسی که تا کنون برای تلویزیون ساخته شده، سریالی متفاوت، نو و جذاب بوده و نوع جدیدی از خلافکاری‌ها را نشان می‌دهد و بیشتر جهت بالا بردن سطح آگاهی مردم ساخته‌ شده و فکر می‌کنم با پایان سریال درحال پخش «بال‌های خیس» این سریال نیز جایگزین آن شود.


کد خبر: 57462

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcdxo0k.yt0596a22y.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com