بهمن گودرزی در گفتگو با هنرنیوز:

فیلم بی ستاره یک کمدی موقعیت است که نقدی هم بر مناسبات اجتماعی دارد

15 شهريور 1388 ساعت 10:01


کارگردان فیلم سینمایی « بی ستاره » خبر داد که 70 درصد از فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده است و گروه برای سکانس‌های پایانی عازم شمال خواهند شد.

بهمن گودرزی در گفتگو با هنرنیوز گفت : فیلم بی ستاره با نقش آفرینی بهاره رهنما و سروش صحت را در 27 مرداد ماه کلید زدیم که تاکنون 18 روز از فیلمبرداری آن گذشته است و حدود 10 روز دیگر آن باقی مانده است که روزهای پایانی فیلم را در شمال فیلمبرداری خواهیم کرد.

وی از محمد شایسته به عنوان تهیه کننده این اثر یاد کرد و افزود : محمد شایسته برادر کوچکتر برادران شایسته است که این فیلم به عنوان اولین کار وی به عنوان تهیه کننده مستقل خواهد بود.



گودرزی، تم اصلی فیلم بی ستاره را طنز اجتماعی ذکر کرد و گفت : این فیلم یک کمدی موقعیت است که فضای آن شبیه فیلم اول من یعنی به دنبال خوشبختی است و در این فیلم سعی شده است گوشه چشمی هم به مناسبات و موقعیت‌های اجتماعی داشته باشیم تا بدین وسیله برخی از رفتارهای اجتماعی را نقد کنیم.

وی که در کارنامه کاری خود بعد از تعداد زیادی فیلم به عنوان برنامه‌ریز و دستیار اول کار دو فیلم سینمایی به نام‌های به دنبال خوشبختی و دلواپسی را نیز در کارنامه خود دارد که تاکنون هیچ کدام اکران نشده‌اند در خصوص ارائه این فیلم به جشنواره سال جاری اظهار داشت: ارائه این فیلم به جشنواره فجر و یا هر جشنواره دیگر بستگی به تصمیم تهیه کننده دارد و با توجه به اینکه تهیه کننده آن نیز هدایت فیلم است به احتمال قوی با توجه به تجربه کاری هدایت فیلم به طور قطع بهترین تصمیم برای اکران یا ارائه به جشنواره اخذ خواهد شد.



به گفته گودرزی علاوه بر بهاره رهنما و سروش صحت، مهران غفوریان، مریم امیرجلالی، نیکی نصیریان، کیانوش گرامی، لیلا جهان دیده و جمعی دیگر از بازیگران که در آینده به این فیلم می‌پیوندند بازیگران فیلم بی ستاره می‌باشند.

برخی دیگر از عوامل این فیلم بدین شرح است :

برنامه ریز و دستیار اول کارگردان : ماهان دریایی

نویسنده : بهمن گودرزی

مدیر فیلمبرداری : فریبرز سیگارودی

مدیر صدابرداری : بابک اردلان

منشی صحنه : آزاده زارعی

طراح گریم : بابک شعاعی

تدوین : سیاوش کردجان

طراح صحنه و لباس : سیاوش دیداری

جانشین تولید : مجید امانی زاده

دستیار دوم کارگردان : سحر جزایری

مدیر تدارکات : علی بهرمند

مدیر روابط عمومی : محسن سلیمانی فاخر

سینه موبیل : علی مهربان

مدیر تولید و تهیه کننده : محمد شایسته

عکاس : پریسا شایسته


کد خبر: 5954

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdce.n8nbjh8oe9bij.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com