برای پخش از شبکه اول سیما؛

فیلم «پنج سال» به مدیریت «فریبا رمضان‌پور» دوبله شد

23 خرداد 1392 ساعت 14:29

فیلم سینمایی «پنج سال» که به مدیریت «فریبا رمضان‌پور» دوبله شده است، امشب از شبکه اول سیما پخش می‌شود.


فریبا رمضان‌پور در گفت‌وگو با هنرنیوز، با اعلام خبر مدیریت دوبله فیلم «پنج سال» اظهار داشت: این فیلم که محصول مشترک سال ۲۰۱۳ آلمان و فرانسه است، پنج‌شنبه شب از شبکه اول سیما پخش می‌شود.
در بخشی از داستان این فیلم آمده است: جوانی آلمانی به اسم «کورناز»، پس از گرویدن به دین اسلام نام «مراد» را برمی‌گزیند و از طرف بسیاری از دوستان و خانواده خود مورد انتقاد قرار می‌گیرد. او به پیشنهاد چند تن از دوستان مسلمان خود تصمیم می‌گیرد در جهان اسلام به سفر بپردازد و با این دین بیشتر آشنا شود. او سفر خود را در سال ۲۰۰۳ از پاکستان آغاز می‌کند اما متأسفانه در آنجا توسط ارتش امریکا که برای جنگ به افغانستان آمده است، دستگیر شده و به زندان گوانتانامو منتقل می‌شود. در این زندان او به مدت پنج سال به جرم تروریست بودن مورد بازجویی افسری از سیا قرار می‌گیرد اما همچنان بر سر حرف خود می‌ماند و جرم تروریست بودن را به گردن نمی‌گیرد. پس از پنج سال افسر بازجویی پرونده او از ادامه کار سرباز می زند و ... .
این مدیر دوبلاژ افزود: گویندگی نقش‌‌های «مراد» و «بازجو» را در فیلم «پنج سال»، به ترتیب «منوچهر والی‌زاده» و «محمود قنبری» بر عهده داشتند، ضمن این که از دیگر گویندگان این فیلم نیز می‌توان به «پرویز ربیعی»، «مهین برزویی»، «سیامک اطلسی» و «بهمن هاشمی» اشاره کرد.
وی در بیان فعالیت‌های دیگر خود گفت: به تازگی دوبله مجموعه انیمیشن «جعبه حیوانات» را به اتمام رساندم که تحویل شبکه دو سیما شده است.
این مدیر دوبلاژ ادامه داد: «مهوش افشاری»، «سعید شیخ‌زاده»، «مجید عسگری»، «مینو عزیزی» و «محسن فرشاد» از جمله گویندگان این مجموعه انیمیشن هستند.
«جعبه حیوانات» مجموعه انیمیشنی است که به معرفی حیوانات اختصاص دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و توانایی‌های‌هایشان را می‌گویند.
در حال حاضر، از جمله کارهای در حال پخش «فریبا رمضان‌پور»، گویندگی نقش «شادی» در مجموعه تلویزیونی «کلاه پهلوی» به نویسندگی و کارگردانی «سید ضیاءالدین دری» است که به مدیریت «علیرضا باشکندی» دوبله شده و جمعه شب‌ها از شبکه اول سیما پخش می‌شود و با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده است.


کد خبر: 59560

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdce7n8n.jh8opi9bbj.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com