كتاب "زنده باد كودكي" به چاپ رسید

30 بهمن 1395 ساعت 14:02


كتاب "زنده باد كودكي" نوشته مرتضي كوه مسكن به همت انتشارات آزگار به چاپ رسيد.

كتاب زنده باد كودكي كه در ستايش دوران كودكي و استفاده ازفرصت و لحظات در سراسر طول دوران زندگي مي باشد و مخاطب آن عموم مردم و تمامي رده هاي سني مي باشند.

در قسمتي از اين كتاب آمده است : ما انسانها آنقدر مشغول بزرگ شدن هستیم که گاهی فراموش می کنیم که باید کودکی کنیم تا بزرگ شویم و گرنه جای خالی اش تا آخر عمر حس می شود؛ روزگار کودکی ات را می گیرد و در بزرگی با یک جفت چشم گریان و کوله باری از غم تنهایت می گذارد و به قصاص گناه کودکی که نکرده ای در بزرگسالی سنگسارت می کند؛ فی الواقع خلقت انسان طوریست که روز به روز به غم هایش افزوده می شود تا سرانجام با کوله باری از غم ترک دنیا می کند ؛ این است حکایت دنیایی که ما به آن دل بسته ایم.
اين كتاب در چاپ اول هفته گذشته در ٥ فصل و ٩٠ صفحه در قطع جيبي توسط انتشارات آزگار روانه بازاركتاب شد و قيمت آن ۱۰ هزارتومان است.

كتاب فرهنگ واژگان سينمايي و كتاب وظايف عوامل توليد فيلم دوكتاب ديگر اين نويسنده نيز توسط انتشارات آزگار تا پايان امسال به چاپ خواهد رسيد.

علاقه مندان به تهيه اين كتاب ميتوانند به كتابفروشي هاي مجاز درسراسر كشور مراجعه كرده و يا عدد ١ را به شماره١٠٠٠٢٠٠٠٤٠٤٠٤٠ پيامك نموده و يا با شماره ٣٥٣٤٦٤٠٨-٠١١ دفتر انتشارات تماس حاصل فرمايند.


کد خبر: 94066

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcep78o.jh8epi9bbj.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com