«اتاق فاستوس» تمدید نخواهد شد

16 آبان 1395 ساعت 10:42


نمایش «اتاق فاستوس» به نویسندگی و کارگردانی «علیرضا شیخان» در اولین هفته اجرای خود با استقبال مخاطبین روبرو شد و میزبان اساتید، منتقدین و هنرمندانی چون عباس مخبر، پرویز جاهد، رضا بهبودی، شاپور پورامین، فیروزه خسروانی، سعید چنگیزیان، ارسلان ریحان زاده، نیما عیسی پور، محسن قرائی، هومن کیایی، پدرام شریفی، ابراهیم عزیزی، سینا کرمی، جابر رمضانی، آزاده گنجه، مرجان اندرودی، هیرش خیرآبادی و… بود.
به گزارش هنرنیوز، «اتاق فاستوس» تولید جدید گروه «آف استودیو» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا شیخان است که از یکشنبه ۹ آبان ساعت ۲۰:۳۰ در «تماشاخانه موج نو» به روی صحنه رفت و تنها به مدت ۱۵ شب اجرا خواهد داشت و تمدید نخواهد شد.
در این نمایش؛ فربد فرهنگ، آوا شریفی، میلاد رحیمی، میلاد شجره، جاوید قائم مقامی و متین گودرزی ایفای نقش می کنند و باران کوثری به عنوان «طراح لباس»، بهزاد نعلبندی «طراح پوستر و ساخت تیزر»، سحر فدائیان و سلما پورامین «عکاس»، متین گودرزی «طراحی و ساخت عروسک»، امیر شعبان پور «مشاور کارگردان»، حمید صدری «دستیار کارگردان» و آزاده ملک زاده «روابط عمومی» از دیگر عوامل این نمایش هستند.
«اتاق فاستوس» داستان آخرین شب «فاستوس» نویسنده ای است که روح خود را در ازای یک زندگی نبوغ آمیز ۲۴ ساله به شیطان فروخته است و حالا که مهلت قرارداد به سر رسیده منتظر سحرگاه است تا به دوزخ سقوط کند. او برای رهایی از این انتظار و لحظه ای خواب نوکرش «واگنر» را وادار می کند تا برایش قصه ای را تعریف کند. واگنر برای او «قصه ی فاستوس» را تعریف می کند. به بهانه ی این قصه آنچه که بر فاستوس گذشته و می گذرد بر صحنه نمایش داده می شود.
حامی این نمایش «تماشاخانه موج نو»ست که هر شب ساعت ۲۰:۳۰ میزبان علاقمندان و مخاطبین این اثر است. برای تهیه بلیت «اتاق فاستوس» می توانید به سایت تیوال مراجعه نمایید و یا با مراجعه به گیشه تماشاخانه واقع در خیابان شریعتی، خیابان میرداماد، خیابان رودبارشرقی(شمالی) بعد از کوچه فلسفی، پلاک ۵۷، از تخفیف گروهی بهره مند شوید .


کد خبر: 93365

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcftmd1.w6dmvagiiw.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com