به کارگردانی و تهیه کنندگی فرید ولی زاده

پروانه ساخت فیلم ترسناک «آینه شیطان» صادر شد

3 شهريور 1395 ساعت 12:10



در جلسه ۳۱ مرداد ماه شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی پروانه ساخت فیلم "آینه شیطان"به کارگردانی و تهیه کنندگی فرید ولی زاده صادر شد.

به گزارش هنرنیوز، با صدور پروانه ساخت از سوی شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی در موسسه فوژان برای فیلم سینمایی «آینه شیطان» پیش تولید این فیلم آغاز شد.

همچنین لوکیشنهای اصلی این فیلم در جنوب و شمال شهر تهران و خانه ویلایی واقع در لواسانات خواهد بود و مدت زمان فیلمبرداری این پروژه ۳۰ جلسه پیش بینی شده است. قراردادبرخی از عوامل این فیلم بسته شده که با تکمیل سایر عوامل ،این فیلم اواسط شهریور جلوی دوربین حواهد رفت.

فرید ولی زاده در خصوص ساخت این فیلم عنوان کرد: بخاطر شرایط و موقعیت فیلمنامه که در گونه ژانر وحشت ساخته خواهد شد ،از چهره های جدید بازیگری در ایفای نقش استفاده خواهیم کرد تا بک گراند ذهنی(پیش زمینه ذهنی) مخاطبین این ژانر، پذیرای ای اتفاقات و حادثه های فیلم باشد.

قصه «آینه شیطان» راجع به زوج های جوانی است که با وسوسه شیطان در آینه اعمال گرفتار میشوند. تا کنون حضور سحر واثقی در نقش «نسترن» و زهرا سادات رضوی در نقش "مهتاب" در این فیلم قطعی شده و سایر بازیگران هم تا چند روز آینده انتخاب خواهند شد.

تا بحال حضور : محسن ملکی بعنوان طراح گریم و چهره پرداز، ،منوچهر صانعی :تدوینگر،نیلوفر اسدی :عکاس،سعید حسینی:مدیر تولید،سعید گلزار :روابط عمومی فوژان ،فرید ولی زاده کارگردان و تهیه کننده و موسسه فوژان فیلم به عنوان مجری طرح قطعی است.

نگارش فیلمنامه «آینه شیطان» رابطور مشترک ،کیانوش اسلامی و فرید ولی زاده برعهده دارند. «آینه شیطان» چهارمین تجربه کاری این بازیگر در زمینه کارگردانی است.


کد خبر: 92500

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcfxtd1.w6d0xagiiw.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com