جواد مزدآبادی در گفتگو با هنرنیوز:

سریال «خون بها» تغییرات زیادی کرده است

15 آذر 1389 ساعت 9:17


جواد مزد آبادی در گفتگو با خبرنگار سینمایی هنرنیوز در مورد پخش اولین قسمت سریال «خون بها» از شب گذشته افزود: سریال «خون بها» با نام اصلی «خون مردگی» 4 سال قبل و درسردترین زمستان دهه های اخیر در تهران و طی 100 جلسه تصویربرداری شد اما بعد از گذشت 4 سال پخش شد آن هم با قلع و قمع بسیار .
وی در پاسخ به این سوال که دلیل حذفیات این سریال چه بوده است گفت: هنوز که هنوز است برای خود من هم مشخص نشد که چرا این سریال اینقدر کوتاه شد درحالی که این سریال از آن دست کارهایی بود که هم طرح و هم فیلمنامه اش ازسوی تلویزیون تصویب شده بود و هم اینکه ناظر کیفی داشت اما به هرحال ایردادات تلویزیون به برخی از روابط کاراکترها بوده است .
کارگردان سریال «خون بها» ادامه داد: حذفیات سریال باعث شد تا آقای نعمت الله به عنوان نویسنده اثر خواستار حذف نام خود در تیتراژ شود.
مزد آبادی با قدردانی از تلاش های مدیر شبکه یک برای پخش این سریال اضافه کرد : بعد ازتغییر مدیر شبکه یک، و روی کار آمدن آقای فرجی ایشان برای پخش این سریال خیلی زحمت کشیدند که من از همین جا از ایشان تشکر می کنم اما به هر حال با حذف بخشهایی از این سریال به چند شخصیت اصلی قصه لطمه وارد شده
به گونه ای که حضور آنها قدری گنگ به نظر می رسد ولی با توجه به جذابیت و پویایی قصه مطمئن هستم که بیننده تا انتها سریال را دنبال خواهد کرد.
به گفته مزد آبادی زمان قصه سریال «خون بها» ماه محرم است و تلاش شده تا مفاهیم عاشورایی در قالب داستان سریال به بیننده انتقال یابد.
کارگردان فیلم «ورود زنده ها ممنوع» با بیان اینکه تولید سریال «خون بها» نتیجه تلاش جمعی بود که چهار سال پیش دور هم جمع شده بودند تصریح کرد : این کار یک کار پر لوکیشنی است و حدود 250 لوکیشن در این سریال وجود دارد لذا گروه شرایط سختی را پشت سرگذاشت تا این سریال ساخته شد بنابراین توقع این بود که این سریال زودتر ازاین ها پخش شود اما همین که باز هم پخش شده تا تلاش دوستان جلو و پشت دوربین دیده شود خوشحالیم و امیدوارم مورد توجه بینندگان عزیز قرار بگیرد.
سریال «خون بها » در 14 قسمت 45 دقیقه ای تولید و در روزهای فرد از شبکه اول پخش خواهد شد داستان این سریال روایتگر زندگی بوکسور جوانی است که هنگام بازگشت ازمسابقات جهانی به کشور متوجه قتل مشکوک برادرش می شود و با پیگیری قتل او ناخواسته وارد یکسری ماجراها می شود.
برخی ازعوامل این سریال عبارتنداز:
نویسنده سعید نعمت الله
طرح قصه : جواد مزدآبادی
تهیه کننده : محمد رضا شفیعی
تصویربردار: حمید احمدی
مدیرتولید : سید حسین یعقوبی
دستیارکارگردان : جبیب قلی زاده
برنامه ریز: احمد کاوری
طراح صحنه : ایرج ملکی
تدوین : خشایارموحدیان
موسیقی : حمید رضا صدری
بازیگران : پولاد کیمیایی ، عبدالرضا اکبری ، سیاوش طهمورث ، حبیب دهقان نسب، لیلا اوتادی، زهره سطانی، شهرام عبدلی ، سولمازغنی ، کاظم افرندنیا، احمد کاوری ،امیرغفارمنش ....


کد خبر: 20816

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcg379x.ak9zq4prra.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com