به همت شرکت آموزشی، فرهنگی و انتشاراتی مبتکران

برگزاری آیین اختتامیه پنجمین المپیاد ریاضی نوجوانان ایران

25 خرداد 1394 ساعت 17:10

در آیین اختتامیه پنجمین المپیاد ریاضی نوجوانان ایران با حضور تنی چند از مدیران و مسئولین وزارت آموزش و پرورش و ادارات شهرستان از برگزیدگان کشوری، استانی و مدال آوران برنز، نقره و طلای این المپیاد تقدیر خواهد شد و به آنان جوایزی تعلق خواهد گرفت.


به گزارش هنرنیوز ، در آیین اختتامیه پنجمین المپیاد ریاضی نوجوانان ایران با حضور تنی چند از مدیران و مسئولین وزارت آموزش و پرورش و ادارات شهرستانها، اساتید برجسته دانشگاه در رشته ریاضی، ناشران و اعضای اتحادیه و تشکل های صنفی نشر، مدیران و دبیران ریاضی کشوری، از برگزیدگان کشوری، استانی و مدال آوران برنز، نقره و طلای این المپیاد تقدیر خواهد شد و به آنان جوایزی تعلق خواهد گرفت.

المپیاد ریاضی نوجوانان ایران، تنها المپیاد منحصر به سنین نوجوانی در ایران است که از طرف موسسه مبتکران برگزار و هر ساله با استقبال بسیاری از دانش آموزان مستعد و علاقمند به ریاضی قرار می گیرد و در صدد کشف این استعداد و معرفی ریاضی دانان نوجوان به جامعه است.

پنجمین دوره المپیاد ریاضی نوجوانان ایران با شرکت بیش از ۲۵۰۰۰ دانش آموز نوجوان علاقمند به ریاضی از ۱۰۰۰ واحد آموزشی در ۲۵ استان کشور در روز جمعه اول اسفند ۹۳ و مرحله دوم با حضور ۵۰۰۰ نفر برگزیده مرحله اول در روز جمعه چهارم اردیبهشت ۹۴ برگزار گردید.

این مراسم فردا ۲۶ خرداد ۹۴ در محل هتل المپیک تهران برگزار می شود.


کد خبر: 81433

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcip5av.t1azp2bcct.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com