در ایام محرم؛

سریال «با من حرف بزن» روی آنتن می رود

17 آبان 1391 ساعت 16:36

مجموعه تلویزیونی «با من حرف بزن» ساخته‌ «اصغر توسلی» که سال گذشته چهار قسمت از آن پخش شد و شبکه تهران از ادامه‌ پخش آن منصرف شده بود، در ایام محرم پخش خواهد شد.


به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی شبکه تهران؛ مجموعه تلویزیونی «با من حرف بزن» با نمایش ناهنجاری‌های اجتماعی به سراغ ریشه‌ دردها‌، ناکامی‌ها و انحرافات رفته است.
اصغر توسلی پیش از این درباره‌ی موضوع این مجموعه خاطرنشان کرده بود: «با من حرف بزن» یک مجموعه اجتماعی است و مخاطب با دیدن این مجموعه درس عبرت می‌گیرد و به هیچ عنوان نزدیک این مسائل نمی‌شود در نتیجه یک اتفاق خوب است و به یقین مخاطب از آن درگیری‌ها دور می‌شود اما این مساله باید در جایی نشان داده شود تا تاثیر آن نیز بر مخاطب آشکار شود.
او خاطرنشان کرده بود، داستان‌های این مجموعه از میان ۵۰۰ پرونده قضایی از جمله طلاق و قتل برگرفته شده است و این ۲۶ داستان از میان ۵۰ پرونده که در جامع کسری بیشتری دارند انتخاب کرده‌ایم و آنها را بر اساس پرونده‌های واقعی بازسازی کرده‌ایم و در انتها نیز از حضور کارشناسان در این زمینه به عنوان مشاور و راهنما استفاده کرده‌ایم.
بنابراین گزارش؛ مجموعه «با من حرف بزن» در ۲۶ قسمت برای شبکه تهران تولید شده است. این مجموعه را آزاده محسنی با الهام گرفتن از ۲۶ پرونده واقعی قضایی به نگارش در آورده است.


کد خبر: 49240

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdciura5.t1a352bcct.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com