به کارگردانی حسین قناعت؛

فیلم «لالایی برای آدم بزرگ ها» به مرحله مونتاژ رسید

22 اسفند 1391 ساعت 15:45

فیلم اپیزودیک «لالایی برای آدم بزرگ ها» به کارگردانی حسین قناعت، با حمایت فرهنگسرای فردوس مرحله مونتاژ و صدا گذاری را پشت سر می گذارد.


به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی این فیلم؛ سعید الله وردی روابط عمومی فیلم«لالایی برای آدم بزرگ ها» گفت: این فیلم به تهیه کنندگی مدیریت فرهنگی هنری منطقه۵ و فرهنگسرای فردوس تهیه و تولید می شود.
وی افزود: تصویربرداری این فیلم ماه گذشته در محدوده غرب تهران و لوکیشن هایی در فرهنگسرای فردوس آغاز و پس از یک ماه به اتمام رسید و هم اکنون مراحل فنی مونتاژ،صدا گذاری را پشت سر می گذارد.
الله وردی درباره موضوع این فیلم اپیزودیک اظهار داشت: «لالایی برای آدم بزرگ ها» با نگاهی عمیق به مسائل روز جامعه در سه اپیزود به واکاوی روابط اجتماعی و خانوادگی می پردازد .
«لالایی برای آدم بزرگ ها» قصه راننده تاکسی ای است که در شهر تهران با مسافری مبتلا به آلزایمر همراه می شود .در اپیزود دیگر،ماجرای زنی که همسرش به اعتیاد دچار است و برای رسیدن به زندگی جدید تلاش می کند را روایت می کند.
الله وردی در خصوص بازیگران این فیلم یادآور شد: علی رضا مهران، نادیا فرجی، علی مقصودی، سعید فرجی ، طاهره علایی، علی اسدی، بابک برجسته،احمد یاوری، شیما افسری، یاسمینا باهر ،عباس محمدی، رضا رحمت پور، عبداله طهماسبی و(بازیگران کودک) امیر علی علی محمدی، محسن امیری، هستی ایوه و پدرام اسدزاده و علی کیا ترکاشبند از جمله بازیگرانی هستند که به ایفای نقش پرداختند.
از دیگر عواملی که در ساخت این فیلم همکاری داشتند می توان به نویسندگان:حسین قناعت و بیتا شباهنگ، مشاور هنری: جعفر توکلی ،مدیر تصویر برداری: رضا بقایی، مدیر صدابرداری:سیامک نیازی، مدیر تولید:سعید فرجی،آهنگساز: حمید صائب، تدوین و صداگذاری:پریسا پروین نیا، گروه تصویربرداری هوایی: منوچهر حمید پور و بابک غفوری، طراح صحنه و لباس:رضا عبدالملکی، طراح گریم:ثمره برازنده، دستیار اول کارگردان:سید مهدی سعیدی، دستیار دوم کارگردان:آرش مفیدیان، منشی صحنه:یاسمن میرزایی، دستیار اول تصویر:مهدی خادمی، دستیاران تصویر: احسان حسن آبادی،علی رضا واحدیان،دستیار صدا: علی متقی، دستیار تدوین:سید مهدی سعیدی،دستیار گریم:بهرام مولایی، خدمات:احمد یاوری،حسین همراهی،مسئول هنروران:ابوالفضل قهرمانی،سینه موبیل: اله یار حیدری، حمل و نقل: امیر باغبان اشاره کرد.


کد خبر: 55810

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdciuvaw.t1awz2bcct.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com