پایگاه اصلی و مکان مردمی جشنواره فیلم «مقاومت» معرفی شد

6 شهريور 1395 ساعت 14:03


پردیس سینمایی ملت به عنوان مکان اصلی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و مجموعه سینمایی فلسطین برای استفاده مخاطبان مردمی معرفی شد.

به گزارش هنرنیوز، محمد صنعتی قائم مقام دبیر چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر افزود: گستردگی بخش‌ها و تنوع برنامه‌ها باعث شده است تا ستاد برگزاری جشنواره با مهندسی جغرافیایی ۲ مجموعه بزرگ سینمایی تهران را برای میزبانی از این جشنواره انتخاب کند. ضمن اینکه بخش‌هایی از برنامه‌های جشنواره در مناطق مختلف کشور به اجرا در می‌آیند.

وی ادامه داد: پردیس سینمایی ملت طی روزهای ۲ تا ۹ مهرماه سال جاری میزبان بزرگترین رویداد سینمایی با محوریت سینمای مقاومت می‌شود و چندین برنامه شامل: نمایش فیلم‌های بخش‌های مختلف مسابقه، نشست‌ها و میزگردها، ورک شاپ و فضاهای آموزشی، تشریفات میهمانان و خبرنگاران، محل استقرار گروه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی داخلی و خارجی، سخنرانی‌های استراتژیک و ... می‌شود.

قائم مقام دبیر جشنواره مقاومت عنوان کرد: جشنواره مقاومت در این دوره شامل ۲۳ بخش است که یکی از گسترده‌ترین جشنواره‌های سینمایی با ابعاد وسیع اجرایی در سطح ملی و بین‌المللی به شمار می‌آید.

وی همچنین برگزاری همزمان آن در مناطق مختلف کشور و هفته‌های فیلم در دیگر کشورها را از دیگر ویژگی‌های این رویداد مهم بین‌المللی عنوان و اضافه کرد: پردیس سینمایی ملت با پنج سالن و فلسطین با سه سالن میزبانان جشنواره در تهران مشخص شدند و در صورت ارزیابی و نیاز قطعا، سالن‌های دیگری هم به جمع مکان‌های برگزاری جشنواره اضافه می‌شوند.

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به همت بنیاد فرهنگی روایت و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با شعار «تجلی گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی» از ۲ تا ۹ مهر ماه سال جاری در تهران، مناطق مختلف کشور و در قالب هفته فیلم در چند کشور جهان برگزار می‌شود.


کد خبر: 92530

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdciuwa3.t1arp2bcct.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com