جای خالی «ماه گرفتگی» در جدول نمایش «جشنواره مقاومت»/ چرا این فیلم در جشنواره رونمایی نشد؟

28 شهريور 1395 ساعت 16:58



در حالی که مسئولان جشنواره فیلم مقاومت از رونمایی فیلم سینمایی «ماه گرفتگی» با موضوع فتنه ۸۸ در این جشنواره خبر داده بودند اما در جدول برنامه های این رویداد هنری خبری از اکران این فیلم سینمایی نیست.

به گزارش هنرنیوز، چهاردهمین جشنواره بین اللمللی فیلم مقاومت در حالی به روزهای برگزاری خود نزدیک می شود که پیش بینی می شد یکی از اتفاقات جنجالی این جشنواره رونمایی از فیلم سینمایی «ماه گرفتگی» با موضوع فتنه سال ۸۸ به کارگردانی مسعود اطیابی باشد.

حال اینکه در جدول برنامه های نمایش چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت که از سوی روابط عمومی صبح امروز در اختیار رسانه ها قرار گرفته است هیچ اثری از اکران فیلم سینمایی«ماه گرفتگی» در آن دیده نمی شود .

پیگیری های خبرنگار سینماپرس از عوامل تولید «ماه گرفتگی» حاکیست که این فیلم سینمایی هنوز به لحاظ فنی آماده نمایش نشده است و نتوانست به جشنواره فیلم مقاومت برسد.

البته معلوم نیست که آیا عدم تمایل کارگردان این فیلم به رونمایی آن در جشنواره فیلم مقاومت که در مصاحبه های مختلف از سوی وی عنوان شد، نیز در این اتفاق تاثیری داشته یا نه!

به نظر می رسد اکران فیلمی با موضوع حساس و استراتژیک فتنه ۸۸ می توانست کمک شایانی به پیشبرد رویکرد جشنواره فیلم مقاومت و دیده شدن آن در محافل مختلف هنری داشته باشد. حال باید منتظر ماند و دید آیا این فیلم در جشنواره فیلم فجر رونمایی خواهد شد یا خیر؟


کد خبر: 92855

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdciwva3.t1arw2bcct.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com