«آخرین حکم» مهرماه کلید می خورد

24 مرداد 1397 ساعت 15:25


رسول صانعی کارگردان فیلم سینمایی «آخرین حکم» بیان کرد که این فیلم در مهرماه سال جاری جلوی دوربین می رود.

به گزارش هنرنیوز، رسول صانعی کارگردان فیلم سینمایی «آخرین حکم» به تهیه کنندگی سیدامیر سیدزاده درباره آخرین وضعیت این اثر به یک خبرگزاری گفت: پیش از این قرار بود «آخرین حکم» را در اردیبهشت ماه بسازیم ولی با توجه به اینکه تهیه کننده این اثر مشغول ساخت فیلم دیگری است این امکان میسر نشد، از همین رو قرار است تهیه کننده این فیلم تغییر کند. از سوی دیگر سرمایه گذاری بخشی از این فیلم را بنیاد سینمایی فارابی برعهده داشت و بخش دیگری از آن را بخش خصوصی تقبل کرده بود که بخش خصوصی از این کار انصراف داد به همین دلیل باید سرمایه گذار دیگری پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه این روزها مشغول مذاکره با تهیه کنندگان است، عنوان کرد: ما فیلمنامه این اثر را به برخی از تهیه کنندگان برای مطالعه فرستاده ایم بر همین اساس فکر می کنم ظرف این هفته یا هفته آینده تهیه کننده جدید معرفی شود.

به گفته صانعی، بنیاد سینمایی فارابی در نظر دارد «آخرین حکم» برای حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده شود به همین دلیل این فیلم در مهرماه سال جاری جلوی دوربین می رود.

این کارگردان در پایان درباره ساخت سریال «شهید حججی» نیز عنوان کرد: ما به طور جدی پیگیر ساخت این سریال بودیم اما خانواده این شهید به ویژه همسر و پدر وی گفتند دوست ندارند هیچ اثری درباره این شهید ساخته شود. ما حتی با ۲ ارگان که می دانستیم می توانند با خانواده شهید حججی صحبت و آنها را راضی کنند، صحبت کردیم اما باز هم راضی نشدند با این وجود با یکی از مدیر گروه های سیمافیلم که به تازگی تغییر کرده است، صحبت کرده ایم و امیدواریم وی بتواند این خانواده را راضی کند.


کد خبر: 96851

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcizva3.t1aqw2bcct.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com