درخشش سه تن از هنرمندان کیانشهر در جشنواره ملی رضوی

6 مرداد 1395 ساعت 13:14



طی اعلام نتایج داوری آثار در مرحله نخست جشنواره ملی نقاشیخط و حروف نگار رضوی، آثار نقاشیخط مریم حاصلی، علی آزاد و ماهان حاصلی از هنرمندان محله کیانشهر به مرحله نهایی جشنواره راه یافت.
به گزارش هنرنیوز، در پنجمین دوره جشنواره ملی نقاشیخط و حروف نگار رضوی که به میزبانی خراسان جنوبی در حال برگزاری است، ۹۹ هنرمند از ۲۳ استان کشور به رقابت پرداختند.
بر اساس این گزارش، ۱۴۹ اثر نقاشیخط و ۱۲۲ اثر حروف نگار رضوی در مرحله نخست داوری توسط صداقت جباری، مسعود نجابتی و احمد آریامنش بازنگری و اسامی هنرمندان برگزیده و راه یافتگان به مرحله نهایی اعلام شد.
مریم حاصلی، برگزیده جشنواره های ملی و جشنواره شمسه، علی آزاد هنرجوی ممتاز خوشنویسی و دانشجوی کارشناسی ارشد هنر و ماهان حاصلی، هنرمند نوجوان عرصه نقاشیخط و برگزیده جشنواره ملی آیات در شهر اهواز، به عنوان برگزیدگان رشته نقاشیخط مجوز حضور و رقابت با سایر هنرمندان در مرحله نهایی را اخذ کردند.
بر این اساس، پس از ارسال اصل آثار توسط نفرات برگزیده به دبیرخانه جشنواره و داوری مرحله نهایی، مراسم اختتامیه این جشنواره روز ۱۸ مرداد ماه برگزار و از ۵ نفر اول در هریک از رشته های نقاشیخط و حروف نگار تجلیل خواهد شد


کد خبر: 92199

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcjhveh.uqe8hzsffu.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com