جمال کعبه در نگارخانه آبی فرهنگسرای امید به نمایش درآمد

6 تير 1395 ساعت 13:35



نمایشگاه نقاشیخط "جمال کعبه" مجموعه آثار مریم حاصلی، ویژه لیالی قدر و ایام سوگواری مولی الموحدین، حضرت علی (ع) در فرهنگسرای امید برگزارشد.
به گزارش هنرنیوز، مریم حاصلی، هنرمند خوشنویس محله کیانشهر مجموعه آثار نقاشیخط خود را تحت عنوان " جمال کعبه" در فرهنگسرای امید به نمایش گذاشت.
براساس این گزارش، در این نمایشگاه که از سوم تیرماه آغاز و تا ۱۵ تیر ادامه خواهد داشت، ۲۲اثر ارزنده نقاشیخط از هنرمند برگزیده در جشنواره های ملی وهم چنین برگزیده چهارمین دوره مجموعه جشنواره های شمسه مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد.
مریم حاصلی در گفتگو با خبرنگار سرای محله در خصوص هدف برگزاری از نمایشگاه گفت: با توجه به علاقه شخصی ام به فعالیت در ایام خاص و هم چنین برگزاری نمایشگاه های مناسبتی در سنوات گذشته، نمایشگاه جمال کعبه نیز با رویکرد گرامیداشت شب های قدر ویژه شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) برپاشد.
گفتنی است این هنرمند خوشنویس با کسب مقام در جشنواره های ملی و استانی، حضور در نمایشگاه های گروهی در موزه هنرهای معاصر شهراهواز، موزه فلسطین، خانه هنرمندان، نمایشگاه بین المللی قرآن و جشنواره ملی کوثر و هم چنین برگزاری نمایشگاه های انفرادی، سوابق چشمگیری را در کارنامه هنری خود رقم زده است.
هم چنین طراحی لوگو برای برنامه صبح بخیر ایران از شبکه یک سیما، برنامه ستاره ها و چشم روشنی از شبکه قرآن و معارف، از جمله فعالیت های شایان ذکر مریم حاصلی در حوزه گرافیک و نقاشیخط می باشد.


کد خبر: 91956

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcjmheh.uqevizsffu.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com