بخش ویژه «کشاورزی» به جشنواره سینماحقیقت اضافه شد

3 شهريور 1395 ساعت 11:09


دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» در بخش ویژه‌ای، میزبان فیلم‌های مستند با موضوعات مختلف کشاورزی خواهد شد.
به گزارش هنرنیوز، در بخش ویژه «کشاورزی» این جشنواره که با مشارکت وزارت جهاد کشاورزی برگزار می‌شود، منتخبی از آثار مستند مرتبط با کشاورزی و موضوعاتی نظیر زراعت، آبیاری، منابع طبیعی، دامپروری، شیلات، مرتع، جنگل و... به نمایش عمومی درمی‌آید.
بخش ویژه کشاورزی جشنواره سینماحقیقت از هیات انتخاب و داوری مجزایی برخوردارست و به برگزیدگان این بخش در مراسم اختتامیه جشنواره نیز تندیس کشاورزی، لوح تقدیر و سه جایزه نقدی «هشت»، «هفت»، «شش» میلیون تومانی اهدا خواهد شد.
با توجه به اینکه امسال برای اولین بار، بخش ویژه کشاورزی در جشنواره سینماحقیقت راه‌اندازی شده است، دبیرخانه جشنواره استثناً پذیرای فیلم‌های مستند تولیدی سال ۱۳۹۲ به بعد، با موضوعات یادشده خواهد بود.
لذا عموم تهیه‌کنندگان و مستندسازان به منظور شرکت در این بخش، تا پایان ۳۱ شهریورماه ۹۵ فرصت دارند که ضمن مراجعه به دبیرخانه جشنواره سینماحقیقت (به نشانی تهران، خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۵۲۸۳۱۴) و تکمیل فرم شرکت، نسبت به ارائه‌ی فیلم‌های مستند خود با موضوعات کشاورزی برای بازبینی اقدام نمایند.
مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای ۱۴ تا ۲۱ آذرماه ۱۳۹۵، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.


کد خبر: 92496

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcjmxeh.uqe8hzsffu.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com