عوامل سریال «بانوی عمارت» به قزوین رفتند

14 شهريور 1397 ساعت 15:45


 عوامل مجموعه تلویزیونی «بانوی عمارت»، فاز تصویربرداری در تهران را به پایان رسانده اند و چند روز است که وارد قزوین؛ آخرین لوکیشن برای تصویربرداری شده اند.

به گزارش هنرنیوز، عوامل سریال «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و تهیه کنندگی مجید مولایی وارد قزوین؛ آخرین لوکیشن برای تصویربرداری شده اند.

عوامل سریال «بانوی عمارت» فاز تصویربرداری در تهران را به پایان رسانده اند و چند روز است که به قزوین رفته اند تا ادامه کار را در این شهر که آخرین فاز و لوکیشن برای تصویربرداری محسوب می شود، پیگیری کنند.

این روزها رامتین خداپناهی، مریم مومن و نیکی نصیریان جلوی دوربین هستند و پروژه در بازار قزوین در لوکیشن کاروانسرای سعدالسلطنه در حال ضبط و تصویربرداری است.

«بانوی عمارت» عاشقانه ای را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت می کند. تهران، کاشان و قزوین شهرهایی است که این مجموعه تلویزیونی در آن تصویربرداری می شود.

پانته آ پناهی ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خدا پناهی، سیروس میمنت، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مومن، پاوان افسر، مهری آل آقا، صادق ملک، مجید سعیدی و سعید بحر العلومی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند که برای پخش از شبکه سه سیما آماده می شود.


کد خبر: 96988

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcjoheh.uqemozsffu.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com