به کارگردانی روح الله سهرابی

نسرین مقانلو به «آرام می گیریم» پیوست/ ادامه تصویربرداری در فرحزاد

3 آبان 1395 ساعت 11:20


در ادامه روند تولید سریال «آرام می گیریم» به کارگردانی روح اله سهرابی، نسرین مقانلو نیز به این مجموعه ملحق شد.

به گزارش هنرنیوز، این روزها عوامل تولید مجموعه تلویزیونی «آرام می گیریم» در منطقه فرحزاد سکانس های مربوط به این لوکیشن را با حضور بازیگرانی چون نسرین مقانلو، کاظم بلوچی، کامران تفتی و... تصویربرداری می کنند.

کاظم بلوچی در «آرام می گیریم» ایفاگر نقش «خسرو» است. خسرو پس از سال ها به ایران بازگشته تا زخمی کهنه و قدیمی را التیام بخشد. نسرین مقانلو نقش «محبوبه» را ایفا می کند. محبوبه که سال ها از عشق قدیمی خود دور بوده، در زندگی فراز و نشیب های بسیاری را تجربه کرده است و اکنون در موقعیتی سرنوشت ساز قرار دارد.

همچنین هوشنگ توکلی، ثریا قاسمی، آتیلا پسیانی، مجید صالحی، لعیا زنگنه، آشامحرابی، علی اوسیوند، حسن جوهرچی، میرطاهرمظلومی، نگار عابدی، محمد فیلی، مونافرجاد، حمید هدایتی، نسرین نکیسا، محمود مقامی، مهدی ماهانی، بهزادرحیم خانی، ارسلان قاسمی، شهربانو موسوی، سعیده رودبارکی، حسین اکبری، مهسا هاشمی، سیامک اشعریون، غزاله اکرمی و... از دیگر نقش آفرینان این سریال پر بازیگر و پر لوکیشن هستند.

سریال «آرام می گیریم» به تهیه کنندگی فرهاد گلی محصول مشترک انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست که در ۴۲ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای پخش از این شبکه تولید می شود.


کد خبر: 93233

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcjt8eh.uqettzsffu.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com