اولین آلبوم مستقل رضا تاجبخش منتشر می شود

خبرگزاری ايسکا نيوز , 18 اسفند 1393 ساعت 11:49

بعد از سالها کار برای هنرمندان ایرانی، رضا تاخبخش اولین آلبوم مستقل خود را تولید می کند.


رضا تاجبخش نوازنده پیانو، آهنگساز و تنظیم کننده نام آشنا و صاحب سبک موسیقی ایران از انتشار اولین آلبوم مستقل خود در آینده ای نه چندان دور خبر داد.
رضا تاجبخش گفت: بعد از سالها کار مشترک با خوانندها و آهنگسازی و تنظیم برای آثار دیگر هنرمندان ایرانی و همکاری در تولید آثار آنها تصمیم دارم تا اولین آلبوم موسیقی خود را در آینده ای نه چندان دور روانه بازار موسیقی کنم. البته حضور من در این آلبوم بیشتر در هویت خواننده نمود خواهد یافت.
رضا تاجبخش قصد دارد در اولین آلبوم مستقل خود که هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده است با هویتی متفاوت در عرصه موسیقی ایران حضور داشته باشد. او که در کنسرت مشترک خود با مانی رهنما ( دوئت آواز و پیانو) در تالار وحدت به هوادارانش نشان داده بود که بالقوه خواننده ای تواناست در این اثر نه بعنوان نوازنده پیانو که در مقام خواننده ظاهر خواهد شد.
این نوازنده پیانو در ادامه گفت و گوی خود افزود: در این آلبوم علی بیرنگ، میلاد نیک زاد و احتمالا اشکان آبرون بعنوان نتظیم کننده، و مروارید بزرگی و روزبه بمانی بعنوان ترانه سرا حضور خواهند داشت.
رضا تاجبخش خاطر نشان ساخت که گلچینی از بهترین نوازندگان موسیقی ایران در این آلبوم با وی همکاری خواهند داشت که در همین رابطه تاجبخش از حضور دارا دارایی ( نوازنده گیتار باس)، ایلیار خسروی ( نوازنده درامز)، یاشار خسروی ( نوازنده ساکسوفون) و فیروز ویسانلو ( نوازنده گیتار) در اولین ساخته مستقل خود با آهنگسازی رضا تاجبخش، مانی رهنما، داریوش حسام پور و یک آهنگساز جزیست از کشور ترکیه خبر داد.
رضا تاجبخش افزود: طبیعتا سبک این البوم همان سبک مورد علاقه من یعنی جز – لاتین خواهد بود که البته برخی از قطعات رنگ و بوی راک دهه هفتادی هم خواهند داشت.


کد خبر: 79833

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcjtoea.uqehtzsffu.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com