«خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» و «شاباش» را در کدام سینماها ببینیم؟

خبرگزاری فارس , 22 دی 1395 ساعت 15:34


۲ فیلم سینمایی «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» و «شاباش» از صبح امروز در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمدند.

به گزارش هنرنیوز، فیلم‌های سینمایی «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» و «شاباش» از صبح امروز در سینماها به نمایش درآمدند.

«خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» ساخته حمیدرضا قربانی داستان قصاص و تاثیرات آن بر زندگی افراد یک خانواده را به نمایش می گذارد. این فیلم داستان دعوای دو برادر است که بحرانی را در خانواده ایجاد می کند. مادر این خانواده و دو عروسش که در سه طبقه یک خانه زندگی می کنند سعی می کنند هرکدام به تنهایی بار مشکلات پیش آمده در زندگیشان را به دوش کشند.

در این فیلم مهناز افشار، علی مصفا، سهیلا رضوی، سارا بهرامی، آرش مجیدی، علیرضا کمالی، مانی رحمانی، مانیا علیجانی، علیرضا نیکدل، بهناز نادری، بهزاد داوری، جمشید صفری، مجید رحمتی، بابک جعفریه، سارا نجفی، علی‌ سخن‌گو به ایفای نقش می‌پردازند.

این فیلم در سینماهای آزادی، ملت، چهارسو، زندگی، کورش، کیان، جوان،سیپده، شکوفه، فرهنگ، موزه سینما، مجتمع فرهنگی وسینمایی هنر و تجربه بابل.

فیلم سینمایی «شاباش» را حامد کلاهداری ساخته است. روایتی کمدی از موقعیتی اجتماعی دارد. این فیلم داستان زندگی حاج احمد عباچی را روایت می‌کند که پول پیش خانه اش را در عروسی خواهرزاده اش شاباش می‌دهد و..

در این فیلم اکبر عبدی، کامبیز دیرباز، سارا خویینی ها، مرجانه گلچین، رضا رویگری، الیزابت امینی، زهره حمیدی، کامران فیوضات، اعظم مالکی به ایفای نقش می‌پردازد.

این فیلم در سینماهای چهارسو، زندگی ، کورش، آفریقا، ایران، شکوفه، ماندانا و... به نمایش درآمده است.


کد خبر: 93864

آدرس مطلب: http://www.honarnews.com/vdcjxoeh.uqetmzsffu.html

هنر نیوز
  http://www.honarnews.com