اعلام اسامی برگزیدگان یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای
اعلام اسامی برگزیدگان یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای
طی مراسمی که شامگاه روز جمعه 6 اسفندماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد؛ یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
 
تاريخ : شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۱۱
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم 100، اسامی برگزیدگان 8 بخش شامل: مسابقه «بین‌الملل»، مسابقه «ملی»، بهترین فیلم «اقتصاد مقاومتی و فرهنگ کار»، «مسیر تجربه»، «دستاوردهای فنی و تکنیکی»، «جایزه ویژه دبیر»، «بهترین فیلم از نگاه تماشاگران» و جایزه «بهترین فیلم جشنواره» به شرح زیر است:

1- جوایز بخش بین‌الملل
تندیس جشنواره و دیپلم افتخار در بخش فیلم انیمیشن به doosun shin (دو سون شین) برای کارگردانی فیلم fox tale (فاُکس تَله) از سریلانکا/ تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی در بخش فیلم مستند به olga poliektova- jaume quiles campos (اُلگا پالیک تووآ - جِی¬می کایلمه کاموس) برای کارگردانی فیلم Chripajas (کرِی پا جاس) از روسیه/ تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی در بخش فیلم داستانی به ahmad vahid omidi (احمد وحید امیدی) برای کارگردانی فیلم fisherman (فیشِرمَن) از افغانستان اهدا شد.
ضمنا لوح تقدیر این بخش به (فلو¬رن¬دی¬نا پَرِ دِز) برای کارگردانی انیمیشن imajiation (ایمَجینِیشِن) از اروگوئه، donjeta hyseni (دُن¬یِ¬تا ، هو سِ نی) برای کارگردانی فیلم داستانی cornice (کُرنیز) از آلبانی و hermes mangia lardo (هِرمِس مان¬جیا لاردُ) برای کارگردانی انیمیشن teddy bear (تِدی بِر) از ایتالیا تعلق گرفت.

2- جایزه بهترین فیلم اقتصاد مقاومتی و فرهنگ¬کار
لوح تقدیر و جایزه نقدی 30 میلیون ريالی به کیوان احمدی برای کارگردانی فیلم مستند قفل از اصفهان رسید.

3- جوایز بخش مسیر تجربه
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین فیلم پویانمایی به مبلغ 30 میلیون ريال به مهدی خروشی برای کارگردانی فیلم دست¬های کوچک از اردبیل
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین فیلم مستند به مبلغ 30 میلیون ريال به محمدفرج-زاده برای کارگردانی فیلم تیشه روزگار از کردستان
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین فیلم داستانی به مبلغ 30 میلیون ريال به اکبر تراب¬پور برای کارگردانی فیلم برای پدرم از همدان

4- آثار برگزیده بخش دستاوردهای فنی و تکنیکی
لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 30 میلیون ريال به اسماعیل عظیمی برای خلاقیت و نوآوری در فیلم داستانی صف از قم ، سیدمحمدرضا سجادیان برای فیلمبرداری فیلم داستانی کانتینر 401 از تهران و محمدحسین فلاح برای جلو¬ه¬های بصری در فیلم داستانی به خانواده برمیگردیم از تهران

5- جوایز بخش مسابقه ملی
برگزیدگان انیمیشن
لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 50 میلیون ريال به معین منصوری‌فرد برای کارگردانی فیلم جنگ از کرمان و آذر منصوری برای کارگردانی فیلم معلق از کردستان اهدا شد.
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین کارگردانی فیلم پویانمایی به مبلغ 80میلیون ريال به احسان معصوم برای فیلم نقش¬زندگی از قزوین تعلق گرفت.
برگزیدگان مستند
لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 50 میلیون ريال به جمشید فرجوند فردا برای کارگردانی فیلم امید سپید از کردستان و علی کیوان برای کارگردانی فیلم برکت از خراسان رضوی اهدا شد.
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین کارگردانی فیلم مستند به مبلغ 80 میلیون ريال به محمدحسنی برای کارگردانی فیلم آهن¬نگاره از تهران اهدا شد.
برگزیدگان داستانی
لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 50 میلیون ريال به علی¬عرفان فرهادی برای کارگردانی فیلم من¬تو¬ما2 از تهران و مجید برهانی برای کارگردانی فیلم صدای¬من از کرمان اهدا شد.
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین کارگردانی فیلم داستانی به مبلغ 80 میلیون ريال به محمدحسین امامی¬همدانی برای کارگردانی فیلم حضرت مهندس از تهران اهدا شد.

6- جایزه ویژه دبیر جشنواره
لوح تقدیر و جایزه ویژه دبیر جشنواره به مبلغ 30 میلیون ريال به عطیه¬سادات حجتی برای کارگردانی فیلم داستانی همزاد از تهران تعلق گرفت.

7- بهترین فیلم از نگاه تماشاگران
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 30 میلیون ريال به علی عرفان فرهادی برای کارگردانی فیلم من¬تو¬ما2 از تهران تعلق گرفت.

8- جایزه بهترین فیلم جشنواره
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین فیلم جشنواره به مبلغ 120 میلیون ريال به حسین دارابی برای کارگردانی فیلم داستانی چشم به راه از تهران اهدا شد.
کد خبر: 94107
Share/Save/Bookmark