آغاز پخش آیتم "درجه یک"در سیمای خانواده
آغاز پخش آیتم "درجه یک"در سیمای خانواده
برنامه سیمای خانواده به مناسبت آغاز هفته پیشگیری از سرطان، میزبان دکتر محمدحسین عزیزی دکترای صنایع غذایی است تا درباره نقش تغذیه صحیح در پیشگیری از بروز بیماری ها و مضرات غذاهای کنسروی و فست فود در ابتلای به بیمارهای متعدد سرطانی با بینندگان گفتگو کند.
 
تاريخ : يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۲
به گزارش هنرنیوز ، همچنین در بخش آشپزی برنامه امروز "علا پیشرو" آشپز جدید برنامه، دستور پخت غذای سبزیجات ویژه مبتلایان به بیماران سرطانی را به بینندگان آموزش می دهد. خانم شمس هم در بخش ورزشی حرکات نرمشی سبک را آموزش می دهد.

در روز یک شنبه نیز آیتم جدیدی به عنوان "درجه یک" برای اولین بار در برنامه سیمای خانواده به روی آنتن می رود. بخش درجه یک شامل مهمان، گزارش و نماهنگ است که با اجرای شیرین صمدی هر روز پخش می شود.

مهمان روز یکشنبه بخش درجه یک خانم داورپناه مبارزه انقلابی و مادر دو شهید است. در بخش پزشکی هم دکتر اسلامی درباره روش های ایجاد تمرکز در کودکان سخن می گوید.

دست پخت مامان هم که روزهای یکشنبه پخش می شود به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خانواده های حاضر در این بخش از خاطرات دوران مبارزه با رژیم پهلوی سخن می گویند.

برنامه سیمای خانواده به تهیه کنندگی علی اکبر کریمی کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که از شنبه تا چهار شنبه ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه یک سیما پخش می شود
کد خبر: 78871
Share/Save/Bookmark