شاهرخی: نمایشگاه «درخت باغ خدا» در شأن ولایت است
شاهرخی: نمایشگاه «درخت باغ خدا» در شأن ولایت است
 
تاريخ : يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۲

نمایشگاهی از آثار نقاشی‌های امیربهادر شاهرخی با نام «درخت باغ خدا» ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۸ مهرماه در نگارخانه عالی حوزه هنری افتتاح شد.
به گزارش هنرنیوز، در این نمایشگاه تعداد ۳۰ اثر نقاشی از امیربهادر شاهرخی به نمایش درآمده است كه همگی این آثار با الهام از سروده های مهدی رهنما طراحی شده‌اند.
شاهرخی درباره این نمایشگاه گفت: سال گذشته با مجموعه شعری مواجه شدم كه اشعارش در ارتباط با شأن ولایت و خصوصیات بارز مقام معظم رهبری بود. همان زمان پیشنهاد شد تا برای سروده های این كتاب كه دارای ۱۳ محور موضوعی همچون تقوا، مهربانی، هنرپروری و ... از سیره عملی رهبر انقلاب بود، تصاویری آماده شود. اهمیت موضوع و نیز جاذبه اشعار این انگیزه را در من ایجاد كرد تا این پروژه را انجام دهم.
این هنرمند نقاش درباره تكنیك خلق این آثار عنوان كرد: اجرای آثار با متریال پاستیل و در ابعاد ۵۰ در ۷۰ سانتی متر انجام شده است كه امیدوارم مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.
شاهرخی همچنین به فعالیت‌های هنری كه در حال انجام آن‌هاست اشاره كرد و ادامه داد: در حال آماده‌سازی آثاری با موضوع اقتصاد مقاومتی و صلح جهانی هستم تا در آینده‌ای نزدیك نمایشگاه‌هایی را با این دو موضوع مهم برگزار كنم.
این نمایشگاه تا پایان مهرماه دایر خواهد بود و علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند به خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری مراجعه كنند.
کد خبر: 83541
Share/Save/Bookmark