مدیرکل اداره هنرهای نمایشی و مدیرعامل موسسه رسانه تصویری درگذشت «داود رشیدی» را تسلیت گفتند
در پیام های جداگانه
مدیرکل اداره هنرهای نمایشی و مدیرعامل موسسه رسانه تصویری درگذشت «داود رشیدی» را تسلیت گفتند
 
تاريخ : شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۴

مهدی شفیعی، مدیر کل اداره هنرهای نمایشی و سید مصطفی ابطحی مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری در پی درگذشت داوود رشیدی، بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش هنرنیوز، مدیر کل اداره هنرهای نمایشی در پی درگذشت داوود رشیدی، بازیگر پیشکسوت پیام تسلیت صادر کرد. در این پیام آمده است:

«داود رشیدی واپسین نقش خویش را بر صحنه زندگی اجرا کرد. نام و نشان او که آفرینشگر آثاری ماندگار در عرصه فرهنگ و هنر این سرزمین بوده است هرگز فراموش نخواهد شد.

با افسوس و دریغ ، مرگ اندوهناک استاد داود رشیدی را به اصحاب هنر، همسر صبور ،فرزند هنرمندش و خانواده محترم برومند تسلیت عرض می‌نمایم. خداوندگار هنر او را که مومنانه وقف هنر شد رحمت کند.»

انجمن عکاسان سینمای ایران و مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری در دو پیام جداگانه درگذشت داوود رشیدی را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری

سید مصطفی ابطحی مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری نیز در پیامی درگذشت داوود رشیدی بازیگر کهنه کار سینمای ایران را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت سید مصطفی ابطحی آمده است:

«داوود رشیدی بازیگری از جنس مردم بود و گواه این مدعا نقش های ماندگاری است که در ذهن مخاطبان و تاریخ عرصه سینما و هنرهای نمایشی این مرز و بوم به ثبت رسیده است. از شش انگشتی تکرار نشدنی سریال «هزار دستان» تا خجه ممد فیلم «شیلات» و نقش آفرینی در بی بی چلچله و هنرنمایی در اثر ماندگار «کمال الملک» همه و همه بخشی از تاریخ هنری این کشور را تشکیل می دهد.

سینمای ایران امروز نه تنها یک بازیگر کهنه کار که یک اندیشمند فرهنگی را از دست داده است. این فقدان بزرگ را به همسر و فرزند استاد رشیدی تسلیت می گویم و از خدای منان برای آن فرهیخته گرامی علو درجات را خواستارم.»
کد خبر: 92523
Share/Save/Bookmark