مجموعه شعر «غزل عشق است» رونمایی می شود
در فرهنگسرای ابن سینا
مجموعه شعر «غزل عشق است» رونمایی می شود
 
تاريخ : يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۶

به گزارش هنرنیوز،فرهنگسرای ابن سینا رونمایی مجموعه شعر "غزل عشق است"را با حضور غزلسرایان معاصر، محمد علی بهمنی، دکتر محمدرضامهدیزاده، کورس احمدی ، بهروز یاسمی، فاضل نظری و جمع کثیری از شاعران و اصحاب هنر و شعر و ادب ازجمله ژاله صادقیان، بهروز رضوی روز یک شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲، علی محمد محمدی شاعر، این مجموعه شعر از شاعران شهر «ایوان» از استان ایلام را با نام «غزل، عشق است» گردآوری نموده است .کتاب دربرگیرنده ۵۵ غزل به همراه مقدمه‌ای از زنده‌یاد حسین منزوی است شعرهای این مجموعه به همراه یک سی‌دی موزیک همراه با شعرخوانی عبدالجبار کاکایی، بهروز یاسمی و مهرداد محمدی توسط نشر راز نهان چاپ شده است .
گفتنی است علی‌محمد محمدی متولد ۱۳۴۷ ایوان از شاعران نام‌آشنای ایلام و دانشجوی کارشناسی ارشد شیمی است،و تا کنون با شماری از نشریه‌ها و مجلات ادبی همکاری داشته است.
وی در سال ۱۳۷۸اولین مجموعه شعر خود را با نام «دری به باغ پریشانی» منتشر کرد. محمدی علاوه بر مجموعه «غزل، عشق است» مجموعه شعر «هر چه دل بفرماید» را هم در دست انتشار دارد که از سوی انتشارات راز نهان به چاپ خواهد رسید.
وی در خصوص مجموعه شعر"غزل عشق است "می گوید: این مجموعه نخستین مجموعه غزل مستقل شاعران شهرستانمان است. خواندن شعر توسط خوانندگان و شاعران شناخته شده می‌تواند به شناساندن زبان و گویش یک سرزمین کمک کند و باعث می‌شود که شعر آن ناحیه زودتر شناخته شود.

کد خبر: 71283
Share/Save/Bookmark