«بهار قرآن» در ۵ ایستگاه پرتردد میزبان مسافران می‌شود
«بهار قرآن» در ۵ ایستگاه پرتردد میزبان مسافران می‌شود
مدیریت فرهنگی هنری مترو در ماه مبارک رمضان هم‌راستا با برنامه «ضیافت باران» سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با برگزاری برنامه‌ «بهار قرآن» میزبان شهروندان در پنج ایستگاه خطوط مترو می‌شود.
 
تاريخ : يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۳۳
به گزارش هنرنیوز ؛ فرهنگسرای مترو با برگزاری برنامه‌های متنوع در راستای احیای فرهنگ دینی، اعتلای فرهنگ قرآنی و گسترش فضایل اخلاقی در جامعه امسال نیز میزبان شهروندان در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

برپایی کرسی تلاوت قرآن مجید با حضور قاریان مطرح کشور، قرائت اذان، اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، افطاری ساده و برگزاری مسابقات فرهنگی در پنج ایستگاه پرتردد خطوط مترو تهران برنامه‌هایی است که در پنج ایستگاه خطوط مترو در ذیل برنامه بهار قرآن برگزار می‌شود.

این برنامه در ایستگاه‌های تئاتر شهر، امام خمینی (ره)، ابن سینا، ایوان انتظار میدان حضرت ولی عصر (عج) و شهید مفتح از روز پنجم تا سی‌ام ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۹ تا ۲۱ به منظور خدمت‌رسانی به شهروندان مسافر در خطوط مترو برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از برنامه‌های فرهنگ‌سرای مترو به سایت فرهنگ‌سرای مترو به نشانی www.merto.farhangsara.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۹۶۶۵۲۶۰۸ تماس حاصل کنند.
کد خبر: 96376
Share/Save/Bookmark