«علیرضا رضاداد» دبیر سی‌وپنجمین جشنواره فیلم کودک می شود
یکی از رسانه خبر داد؛
«علیرضا رضاداد» دبیر سی‌وپنجمین جشنواره فیلم کودک می شود
 
تاريخ : سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۳

شنیده‌ها حاکی از آن است که علیرضا رضاداد قرار است به ‌عنوان دبیر سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کودک منصوب شود.

به گزارش هنرنیوز، شرق نوشت: به نظر می‌رسد این مدیر باسابقه فرهنگی که پیش‌ازاین سابقه چهار دوره دبیری جشنواره کودک و نوجوانان را پشت سر گذاشته، بهترین گزینه برای به‌سرانجام‌رساندن این دوره جشنواره است. چون دو ماه بیشتر به برگزاری جشنواره باقی نمانده و کسی جز او نمی‌تواند این جشنواره را سروسامان دهد.

گفته می‌شود یکی از دلایل نابسامانی این است که هرساله مسئولان مربوطه در اصفهان در مذاکره با مسئولان فارابی شرط و شروط جدیدی را می‌گذارند که عملا برپایی این جشنواره را با مشکلات جدی مواجه می‌کند.

امسال هم قرار است بعد از ماه‌های محرم و صفر سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک در نیمه نخست آذرماه در شهر تاریخی اصفهان برگزار شود.

براساس همین گزارش، هفته گذشته رضاداد به اصفهان سفر کرده تا با شهردار جدید این شهر وارد مذاکره شود. برای اعلام حکم نهایی هم باید منتظر ماند تا حجت‌الله ایوبی از کشور چین بازگردد تا بعد از طی روال قانونی، این حکم ابلاغ شود. رضاداد سمت‌هایی مانند مدیرکل تولید، طرح و برنامه و قائم‌مقام شبکه دو سیما (سال‌های ٧٣-٦٥)، معاونت تولید مرکز سیمافیلم (سال‌های٧٤-٧٨)، مدیرکل تولید سیما (سال‌های٧٨-٨١)، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی (سال‌های٨١-٨٥)، دبیری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر (چهار دوره)، دبیری جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان (چهار دوره)، دبیری سومین جشنواره بین‌الملل فیلم شهر و تهیه‌کننده اجرائی فیلم «محمدرسول‌الله(ص)» را در کارنامه مدیریتی‌اش دارد. البته غیرازاین، در دوره صدارت رئیس فعلی سازمان سینمایی، علیرضا رضاداد به ‌عنوان مشاور ارشد رئیس سازمان سینمایی منصوب شده است.

گفتنی است شورای شهر اصفهان پس از استیضاح شهردار و عزل مرتضی سقاییان‌نژاد، خردادماه امسال دکتر مهدی جمالی‌نژاد را به ‌عنوان شهردار جدید اصفهان برگزیده است.
کد خبر: 92956
Share/Save/Bookmark