«سینما» شمشیری دو لبه در  دستان  ازما بهتران !
«سینما» شمشیری دو لبه در دستان ازما بهتران !
متاسفانه سینما تبدیل به قتلگاه مردان و زنان با استعدادی شده که چون فاقد هر نوع روابط و زندو بندی هستند ناگزیر به سوی مرگ تدریجی می غلطند.
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۲
عصر روز گذشته 25 مهرماه در حالی خانه سینما اقدام به تجلیل از بدلکاران پیشکسوت سینما کرد که این کار پسندیده می بایست دهها قبل انجام می گرفت. مردان و زنانی سخت کوش و عاشق سینما که به عشق شهرت و خدمت وارد این عرصه شدند تا شاید سری در میان سرهای این حرفه هزار رنگ در بیاورند اما غافل از اینکه اینجا سرزمین شایسته سالارها نیست و مکانی متاسفانه آلوده به زدو بند و باند و باند بازی است، چه بسیار زندگی هایی که به عشق سینما از هم نپاشید و چه استعدادهایی که به دلیل بی توجه ای و عدم حمایت از سوی متولیان سینما که هرز نشدند.

متاسفانه امروزه ، ورود به عرصه سینما تنها متکی بر استعداد و توانمندی نیست و حتما باید مورد حمایت کسانی در حوزه سینما باشید که هم دارای قدرت و اعتبار باشند و هم از ما بهتران باشند!

هنگامی که به گفته بسیار از اهالی سینما که از نزدیک دستی بر آتش دارند نقش ها خرید و فروش می شوند و بازیگران با پشتوانه مالی و نه بر اساس توانمندی هنری وارد پروژه ها می شوند و رُل های بزرگ را تصاحب می کنند! دیگر چه انتظار ی از ورود سینه سوخته های حوزه بازیگری که هم صاحب مدرک دانشگاهی و هم سابقه خوردن خاک صحنه را دارند ؛ اینجا قتلگاه مردان و زنان با استعدادی است که چون پارتی ندارند دچار مرگ تدریجی می شوند.

امید است حالا که هر ساله شاهد ورود دانشجویان تحصیل کرده بازیگری به حوزه سینما و تلویزیون هستیم ، «خانه سینما» و «رسانه ملی» با تشکیل اتاق های فکر ، در پی ساماندهی این خیل عظیم علاقه مند به عرصه بازیگری باشند تا هم مانع پیوستن این گروه به سمت گروههای ماهواره ای شوند و هم از سرخوردگی تدریجی آنان جلوگیری نمایند، امری که با قدری دغدغه مند بودن حتما شدنی است.

مجید معافی
کد خبر: 95449
Share/Save/Bookmark