•	چهاردهمین شماره «دنیای سرمایه‌گذاری» به بازار آمد
• چهاردهمین شماره «دنیای سرمایه‌گذاری» به بازار آمد
چهاردهمین شماره «دنیای سرمایه‌گذاری» ویژه صاحبان سرمایه و تجارت و علاقمندان به مباحث اقتصادی منتشر شد.
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۵۴
به گزارش هنرنیوز ، چهاردهمین شماره \"دنیای سرمایه‌گذاری\" در 6 بخش شامل دنیای سرمایه، پرونده ویژه با موضوع "مسکن"، دنیای انرژی، دنیای صنعت، اقتصاد کلان و خواندنی‌ها به همراه خلاصه‌ای از مطالب به زبان انگلیسی به چاپ رسید.
در بخش دنیای سرمایه گزارش‌هایی با عناوین بین‌المللی شدن صورت‌های مالی پیش‌نیاز راه‌اندازی اوراق ارزی، آیا زنگ خطر خروج سرمایه از بانک‌ها به صدا در آمده است؟، بیت کوین ابزاری نوظهور در مبادلات مالی جهان، معرفی بازارهای امن سرمایه‌گذاری در اقتصاد بین‌الملل، پرونده 5 ساله بورس همچنان باز است، چراغ سبز بازارهای موازی روشن شد، ارائه شده است.

بخش پرونده ویژه این شماره به «مسکن» اختصاص داده شده که طی آن مصاحبه‌هایی با مصطفی قلی‌خسروی، رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران، علی عباس زاده، مدیرعامل شرکت پارس مسکن سامان، محمود گودرز، مدیرعامل شرکت حدیدسازان سپهر ایرانیان، محمد هاشم بت‌شکن، مدیرعامل بانک مسکن، علی مدحت، مدیرعامل شرکت سازه‌گستر مدحت انجام شده و به مشکلات سرمایه‌گذاری و فرصت‌های موجود در بخش \"مسکن\" کشور پرداخته شده است.

بخش انرژی به مصاحبه‌هایی با جهانگیر پورهنگ، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، باقر پورقاسم، رییس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، محمد بیشه، مدیرعامل شرکت پاک شیمی اختصاص داده شده و طی آن فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت انرژی کشور نیز مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته‌اند.

بخش صنعت این شماره از \"دنیای سرمایه‌گذاری\" به مصاحبه‌هایی با کارآفرینان و برندهای معروف کسب‌وکار در ایران اختصاص داده شده است. در این بخش مصاحبه‌هایی با سومبات هاکوپیان، مؤسس و مدیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای هاکوپیان، مهدی عبدالهی نجات، نائب رییس اتحادیه کفش‌های ماشینی و لاستیکی، محمد عرب، مدیر گروه صنعتی کفش شیما، موسی فرزانیان، رییس اتحادیه نوشت‌افزار انجام شده است.

یادداشتی از مرتضی فغانی، تحلیل‌گر اقتصادی و عضو اتاق بازرگانی تهران با عنوان \"اقتصاد ایران و الزامات دوران گذار\" به همراه مصاحبه با اوکتاوینو علیمودین، سفیر جمهوری اندونزی در ایران، اکبر ترکان، دبیر سابق شورای عالی مناطق آزاد ویژه اقتصادی، پرویز کاظمی، وزیر اسبق رفاه و تأمین اجتماعی و مهدی تقوی، استاد اقتصاد دانشگاه علامه به همراه یک گزارش ویژه با عنوان \"پیش‌بینی بانک جهانی از رشد شتابان اقتصاد در دنیا\" ارائه شده است.

در بخش خواندنی‌های سیزدهمین شماره دنیای سرمایه‌گذاری مطلبی با عنوان \" راه‌های شگفت‌انگیز برای رسیدن به خلاقیت\"، \"معرفی ثروتمندترین زنان در سال 2017\" و\" 11 خطای متداول در تجارت نفوذی \" به چاپ رسیده است.

از امروز چهاردهمین شماره ماهنامه «دنیای سرمایه‌گذاری» در 96 صفحه با قیمت 10 هزار تومان بر روی پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی یا از طریق دیجیتال با ارسال کد 503 به شماره 3070757 در دسترس علاقمندان قرار دارد.
کد خبر: 95782
Share/Save/Bookmark