سری جدید «نردبان» از جمعه آغاز می شود
سری جدید «نردبان» از جمعه آغاز می شود
مجری و تهیه کننده «نردبان» با اعلام خبر آغاز پخش سری جدید این مجموعه از جمعه هفتم خرداد، بیان کرد که مخاطبان با تماشای سری جدید می توانند همراه با مجری، پله پله مسیر فیلمسازی را طی کنند.
 
تاريخ : پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۲۹
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، الهام عادلی تهیه کننده و مجری «نردبان» درباره آغاز به کار دوباره این مجموعه و سری جدید آن توضیح داد: پس از وقفه 6، 7 ماهه ای که داشتیم، از جمعه این هفته سری جدید مجموعه را آغاز می کنیم. این سری به لحاظ فرمی از جمله تیتراژ، گرافیک و لوگو تغییرات بسیاری کرده است و به لحاظ محتوایی نیز دگرگون شده است.

وی افزود: قرار است در سری جدید به شکل عملی این فرصت را ایجاد کنیم که بیننده به همراه مجری تجربه فیلمسازی را به دست بیاورد. اینگونه که مجری در هر قسمت مراحل تولید یک فیلم را پشت سر می گذارد. مثلا سوژه پیدا می کند، در لوکیشن های مختلف می رود، دوربین هماهنگ می کند و سراغ تولید یک اثر می رود.

این مجری تأکید کرد: خوشبختانه تعدادی از فیلمسازان نیز اعلام آمادگی کرده اند که مخاطبان را در این مسیر یاری کنند و آنها می توانند پرسشهای خود را مطرح کنند. ما در پایان سری جدید این انتظار را داریم که مجری برنامه موفق شود یک فیلم کوتاه بسازد.

عادلی ادامه داد: در بخش عکس نیز تغییراتی داشته ایم و قرار است به ارائه آموزش های کاربردی بپردازیم. ضمن اینکه هر بار یک فیلمساز را به عنوان کارشناس در برنامه داریم که فیلمسازی را به شکل عملی به من آموزش می دهند. از همین رو یکی از شعارهای برنامه مان پله پله تا فیلمسازی است.عبدالحمید ارجمند، هادی آفریده، کمیل سوهانی، معین کریم الدینی و فرشاد اکتسابی از جمله این فیلمسازان هستند.

وی درباره ویژگی های قسمت اول اظهار کرد: در قسمت اول برنامه، آثاری که مخاطبان برای ما ارسال کرده اند، روی آنتن می رود و از آن جمله آثاری از خراسان رضوی، مسجد سلیمان، چهارمحال و بختیاری، شیراز و دامغان پخش می شود. همچنین این قسمت به معرفی آیتم های جدید اختصاص دارد.

این مجری در پایان گفت: تیتراژ سری جدید نیز با حضور بیننده ها ساخته شده و ما با حضور برخی از آنها از جمله یک بانوی 60 ساله و کودک 8 ساله این برنامه را ساخته ایم.

«نردبان» مثل گذشته جمعه ها ساعت 18 پخش می شود و مخاطبان از طریق اینستاگرام در صفحه nardebanmostanad می توانند با ما در ارتباط باشند. عماد خدابخش کارگردان، احسان هدایتی فر پژوهش و هماهنگی، سارا نائینیان گرافیست، علیرضا کیایی طراح لوگو، وحید نجف زاده و احمد خلیل اول تصویربردار و الهام عادلی مجری و تهیه کننده این برنامه هستند.

نخستین قسمت از سری جدید برنامه «نردبان» جمعه هفتم خرداد ساعت 18 به مدت 60 دقیقه روی آنتن می رود و دوشنبه ساعت 15 بازپخش می شود.
کد خبر: 91632
Share/Save/Bookmark