حمایت انجمن علمی نقد ادبی ایران از جایزه ادبی الوند
برای سومین دوره و سومین سال پیاپی فراخوان داد
حمایت انجمن علمی نقد ادبی ایران از جایزه ادبی الوند
برای سومین دوره و سومین سال پیاپی انجمن علمی نقد ادبی ایران در قالب جایزه ادبی الوند برای انتخاب مجموعه شعر منتخب انجمن فراخوان داد.
 
تاريخ : شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۴
برای سومین دوره و سومین سال پیاپی انجمن علمی نقد ادبی ایران در قالب جایزه ادبی الوند برای انتخاب مجموعه شعر منتخب انجمن فراخوان داد.

در این فراخوان از تمامی شاعران و ناشرانی که در زمینه انتشار کتاب شعر فعالیت دارند، خواسته شده است با توجه به شرایط عمومی ناشی از همه‌گیری و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فقط فایلPDF کتاب‌ چاپ اول خود را که در سال ۱۳۹۸خورشیدی در ایران منتشر شده (در شناسنامه اثر باید سال انتشار ۱۳۹۸درج شده باشد)، برای دبیرخانه این جایزه بفرستند.

دبیرخانه جایزه «الوند» همچنین اعلام کرده که فرستادن فایل کتاب را به منزله علاقه‌مندی به شرکت در رقابت جایزه ادبی «الوند» تلقی کرده و فقط کتاب‌های فرستاده‌شده (فایل PDFکتاب) در این رقابت شرکت داده خواهند شد.

پیرو این اطلاع‌رسانی عمومی، شرایط و قواعد سومین دوره جایزه ادبی «الوند» عبارتند از:

۱- جایزه ادبی «الوند» به صورت خصوصی برگزار می‌شود و با نهادهای فرهنگی همکاری می‌کند.

۲- جایزه ادبی «الوند» در بخش قالب، سن، جنسیت، موضوع و…محدودیتی ندارد.

۳- مهلت فرستادن آثار برای سومین دوره تا پایان آذر ۱۳۹۹خواهد بود.

۴- جایزه «الوند» مانند دوره‌های گذشته، دو تندیس به برگزیدگان اهدا خواهد کرد؛ یک تندیس به‌عنوان برگزیده «کتاب سال شعر الوند» و یک تندیس ویژه «انجمن علمی نقد ادبی ایران».

۵-کتاب منتخب در بخش تندیس ویژه «انجمن علمی نقد ادبی ایران» توسط داوران انجمن بررسی و اعلام خواهد شد.

۶- شاعران و ناشران محترم می‌توانند به نشانی تلگرام Ketabesaalealvand@ جایزه یا ایمیل jayezeyeadabiealvand@gmail.com کتاب‌ها را به دبیرخانه جایزه بفرستند.

۷- برای طرح پرسش از طریق تلگرام با آدرسKetabesaalealvand@ ارتباط برقرار کنید.

۸- اخبار از طریق کانال تلگرامی جایزه به آدرسjayezeyeadabiealvand@ اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۹- برگزاری آیین پایانی این دوره از جایزه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

لازم به ذکر است که در اولین دوره برگزاری این جایزه، تندیس ویژه انجمن علمی نقد ادبی ایران به سیدرضا محمدی، با مجموعه شعر «روح اندوهگین یک شاعر» رسید؛ دومین دوره جایزه هم، منتخب انجمن؛ دکتر محمدرضا ترکی بود با مجموعه شعر «سال‌های بی ترانگی» از نشر شهرستان ادب.
کد خبر: 98202
Share/Save/Bookmark