سال را با پیشکستوتان فرهنگ و هنر تحویل کنیم
با رادیو نمایش
سال را با پیشکستوتان فرهنگ و هنر تحویل کنیم
بهزاد فراهانی از برنامه تولیدی رادیو نمایش برای پخش هنگام تحویل سال سخن گفت و بیان کرد که در آن از خاطرات نوروز گرفته تا تفال به حافظ وجود دارد و مخاطبان می توانند نیت کرده و فال خود را بشنوند.
 
تاريخ : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۸

بهزاد فراهانی با اشاره به برنامه رادیویی که برای تحویل سال دارد، گفت: این برنامه برای رادیو نمایش تولید شد و من به همراه جمعی از هنرمندان پیشکسوت در آن با یکدیگر گفتگو کردیم.
وی ادامه داد: من، ژاله علو، صدرالدین شجره، مهین نثری، خسرو فرخزادی، باقر کریم پور و عده ای دیگر در جلسه ای درباره نوروز گفتگو کردیم و به مرور خاطراتمان از این ایام پرداخیتم. اینکه نوروز در زمان ما با نوروز در این دوران چه تفاوت هایی دارد و حتی از خاطراتی که در این ایام در کودکی داشتیم سخن گفتیم.
بازیگر سریال «کت جادویی» عنوان کرد: من، ژاله علو، صدرالدین شجره و چند تن دیگر در این جلسه فال حافظ گرفتیم و شنونده ها می توانند نیت کرده و شب تحویل سال این حافظ خوانی ها را گوش کنند.
این بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما همچنین به زنده نگه داشتن نام و یاد هنرمندان در گذشته و همچنین مرور خاطراتی از هنرمندان پیشکسوت در این برنامه اشاره و بیان کرد: نصرت الله محتشم، هوشنگ امیرفضلی، عزت الله مقبلی و دیگر بازیگران و دوبلورها کسانی بودند که از آنها سخن گفتیم و خاطرات خود را درباره آنها بیان کردیم.
ضبط برنامه های تحویل سال رادیو نمایش با این برنامه و با عنوان «از دیروز تا امروز» آغاز شده است و با همراهی هنرمندان پیشکسوت دیگر ادامه خواهد داشت.

کد خبر: 79834
Share/Save/Bookmark