«خانه‌ای از جنس هنر» به نگارخانه شیخ هادی رفت
«خانه‌ای از جنس هنر» به نگارخانه شیخ هادی رفت
نمایشگاه گروهی عکس «خانه‌ای از جنس هنر» که پیش‌تر در خانه‌موزه مقدم برپا شده بود، این بار در نگارخانه شیخ هادی میزبان هنردوستان است.
 
تاريخ : شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵
به گزارش هنرنیوز ؛ شورش مباشری که عکس‌های هنرجویانش این روزها در نگارخانه شیخ هادی روی دیوار رفته است، درباره این نمایشگاه به خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس گفت: ماه گذشته نمایشگاه «خانه‌ای از جنس هنر» را به مناسبت زادروز دکتر محسن مقدم در خانه‌موزه این استاد فقید دانشگاه تهران برپا کردیم. اکنون این آثار در نگارخانه شیخ هادی واقع در منطقه 11 تهران روی دیوار رفته است.

وی افزود: در این نمایشگاه، ۲۱ قاب ۵۰ در ۷۰ سانتی‌متر از ۱۵ هنرجوی عکاسی به نمایش در آمده و محوریت عکس‌ها، معماری بکار رفته در ساختمان خانه‌موزه مقدم است.

این عکاس ۳۸ ساله اضافه کرد: تعدادی از عکس‌های قدیمی موجود در موزه مقدم نیز در این نمایشگاه دیده می‌شود. این خانه‌موزه فضایی مناسب برای عکاسی از معماری اصیل و سنتی ایران دارد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه تا دهم دی‌ماه هر روز از ساعت ۹ صبح می‌توانند به خانه فرهنگ شیخ هادی واقع در خیابان ولیعصر(عج)، نرسیده به سه راه جمهوری،کوچه شهید حسین سخنور مراجعه کنند.
کد خبر: 97826
Share/Save/Bookmark