کیومرث پوراحمد خبرنگاران را مورد توهین قرار داد
در نشست خبری فیلم سینمایی «پنجاه قدم آخر»،
کیومرث پوراحمد خبرنگاران را مورد توهین قرار داد
کیومرث‌پور احمد در نشست خبری بر خلاف انتظاری که از ایشان به عنوان کارگردانی با سابقه می‌رفت، خبرنگاران را مورد توهین قرار داد.
 
تاريخ : پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۴۴
این کارگردان بدون توجه به ازدحام کارهایی که خبرنگاران انجام می‌دهند، اشتباه تایپ شدن چند اسم را در خبر‌ها بهانه قرار داد و گفت: شما‌خبرنگاران یا ضبط تان اشکال دارد یا درک تان (با دست به سرش اشاره کرد) از این حالت‌ها خارج نیست. وی چند بار هم این حرکت را تکرار کرد.
در ابتدا در سوالی پرسیدند: چرا در ابتدای فیلم با دیدن پلان اول واکنش منفی نشان دادید؟ کیومرث‌پور احمد در بخشی دیگر سوال خبرنگاری را که در ارتباط با شباهت بازیگر فیلمش با زنده یاد خسرو شکیبایی بود را به سخره گرفت و کاغذ سوال را به دست گرفت و با حالتی که از موضع بالا به خبرنگاران اشراف دارد آن را تکان می‌داد و گفت: این خبرنگار چیزی از بازیگری نمی‌داند اگر می‌دانست همچین سوالی را نمی‌پرسید.
متاسفانه ایشان در این نشست خبری به انتقاد‌ها واکنشی نه منفی بلکه تخریب کننده نسبت به خبرنگاران نشان داد. گویی اصحاب رسانه که در طی روز با تلاشی فراوان به پوشش خبری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر مشغول هستند را نادیده گرفته و علاقه نداشته که بابت فیلمی که پایانی غیر حرفه‌ای دارد به سوال‌ها، پاسخی روشن دهد.
اتفاقاتی در فیلم به تصویر کشیده می شود، غیر قابل باور و توجیه ناپذیر است. کیومرث‌پور احمد یا از واکنش‌های منفی عصبانی شده است یا انتظار دارد آن برداشتی را که ایشان از فیلم شان داشته‌اند همگان نیز داشته باشند یا  از انتقادها فرار می کنند،هر چیز که باشد، رسم ادب نیست که رفتاری این چنینی از سینماگری که فرهنگ را اشاعه بینیم.
فیلم سینمایی «پنجاه قدم آخر» به کارگردانی کیومرث‌پور احمد امروز در کاخ جشنواره به همراه عوامل فیلم با اصحاب رسانه به نمایش در آمد.
کد خبر: 69052
Share/Save/Bookmark