حضور کره در همایش برند در گردشگری قطعی است
برگزاری سومین همایش برند در گردشگری ۲۴ و ۲۵ آبان‌ماه؛
حضور کره در همایش برند در گردشگری قطعی است
دانشگاه‌های ژاپن‌، اسپانیا‌ و ایتالیا در بخش علمی همایش برند در گردشگری شرکت می‌کنند.
 
تاريخ : دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۵
به گزارش هنرنیوز‌، ابراهیم زاهدی ـ دبیر اجرایی همایش برند در گردشگری - در نشست رسانه‌ای برند در گردشگری كه صبح امروز ( یکشنبه، ۱۹ شهریور) در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد با اعلام برگزاری سومین دوره‌ی این همایش در ۲۴ و ۲۵ آبان‌ماه برگزار می‌شود نیز گفت:‌ سومین دوره از همایش برند با حمایت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان توسعه‌ی تجارت برگزار می‌شود و در سال نخست ۳۵۰ شركت‌كننده ‌و در سال دوم بیش از ۷۰۰ شركت كننده داشت. امسال نیز پیش‌بینی می‌شود روزانه ۸۰۰ نفر در این همایش حضور داشته باشند.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه جانبی در كنار این همایش خبر داد كه در آن قرار است مجموعه‌هایی كه با خلاقیت خود برند مستقل ایجاد كرده‌اند، حاضر شوند.

او درباره‌ی حضور كشورهای خارجی در این همایش نیز گفت: فعلا حضور كره جنوبی قطعی شده است كه امسال مقاصد جدید خود را به‌نمایش می‌گذارد. علاوه بر این، تایلند و تركیه در حال بررسی این موضوع هستند.

وی گفت: این سمینار دوباره در تقویم رویدادهای بین‌المللی سازمان جهانی گردشگری به ثبت رسیده است و طالب‌ریفاعی دبیرکل سازمان جهانی گردشگری نیز برای این سمینار پیام خواهد داد.

محسن كرابی ـ دبیر كمیته‌ی علمی همایش برند در گردشگری ـ نیز از حضور دانشگاه‌های ژاپن‌، اسپانیا‌ و ایتالیا در بخش علمی همایش خبر داد و بیان كرد:‌ همایش برند در گردشگری برای دومین سال در تقویم رویدادهای جهانی سازمان جهانی جهانگردی ثبت شده و دبیركل این سازمان پیامی را برای این دوره از همایش فرستاده است.

به گفته‌ی او، فراخوان مقاله برای سومین دوره از همایش، تا دهم مهرماه مهلت دارد و نتایج آن ۲۵ مهرماه اعلام می‌شود.

کد خبر: 46002
Share/Save/Bookmark