فعالیت اردوهای جهادی در برنامه شهرآورد
فعالیت اردوهای جهادی در برنامه شهرآورد
برنامه شهرآورد امروز به موضوع اردوهای جهادی می پردازد.
 
تاريخ : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۹
به گزارش هنرنیوز ، مهمترین هدف برگزاری اردوهای جهادی، سازندگی است. به عبارتی اولین هدف اردوی جهادی خود سازی است. در طی برگزاری این اردوها که یا از طریق نهادی برگزار می شوند و یا به صورت خودجوش تشکیل می شود؛ تذکر و همیاری به یکدیگر در پیمودن پلکان رشد و کمک به سایرین برای ساختن فضای فرهنگی و مذهبی محیط نیز حاصل می‌شود. در کنار این مزایا، رسالتی بر دوش جهادگران است و آن توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه است. یکی دیگر از اهداف جهادی نیز سازندگی عمرانی، فرهنگی، علمی و بهداشتی در منطقه است. در اردوی جهادی، دانشجویان با وضعیت زندگی یک منطقه محروم کشور در ابعاد مختلف فرهنگی، اعتقادی، معیشتی و بهداشتی آشنا شده و از طریق تلاش مخلصانه برای سازندگی در آن منطقه در آن ابعاد، می کوشند که خود را ساخته و رضوان الهی را کسب کنند.

در برنامه امروز شهرآورد محمدصابر اختری از فعالان اردوهای جهادی حضور دارد تا درباره اهداف و فعالیت های گروههای جهادی با بینندگان صحبت کنند.

شهرآورد به تهیه کنندگی و کارگردانی حامد جوادزاده کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه هرهفته از ساعت ۱۶ از این شبکه پخش می شود.
کد خبر: 79844
Share/Save/Bookmark