تله فیلم « تلالو» در راستای شعار «حمایت از تولید ملی» است
جواد مزد آبادی در گفتگو با هنرنیوز:
تله فیلم « تلالو» در راستای شعار «حمایت از تولید ملی» است
کارگردان تله فیلم « تلا لو» خبرداد تصویر برداری بخشهای اعظم این فیلم در شهر تبریز به اتمام رسیده و گروه بزودی برای ضبط سکانس های پایانی راهی جزیره کیش خواهند شد.
 
تاريخ : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۱


جواد مزدآبادی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی هنرنیوز در مورد تازه ترین اثر تلویزیونی خود به نام « تلالو» گفت: این تله فیلم با توجه به شعار امسال یعنی حمایت از تولید ملی که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری گردید نوشته شده است و چون به سفارش صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی ساخته می شود لذا بخشی از فیلم به توانمندیها و بضاعتهای گردشگری و همچنین به تولیدات صنعتی و کارخانه های موفق شهر تبریز از جمله کارخانه تراکتور سازی، شیشه سازی و موتو ژن می پردازد.
وی افزود: تولید این فیلم حدود دو هفته قبل در شهر تبریز آغاز شد که هم اکنون، سکانسهای مربوط به شهر تبریز به پایان رسیده است و تنها چند سکانس باقی مانده که چون مربوط به صحنه های زیر آب می باشد قرار است در جزیره کیش تصویر برداری شود.
مزد آبادی در مورد قصه تله فیلم تلا لو اظهار داشت: قصه این فیلم در مورد جوانی است که بعد از فوت مادرش، زندگی اش دچار بحران می گردد تا اینکه زنی به او پیشنهاد توانی در یک مزایده را می دهد اما غافل از اینکه ....
وی از مینا جعفرزاده، حشمت آرمیده، حسن اسدی ، شهرام ابراهیمی ، هاله میرهادی ، محمد رضا عباس نژاد و جمعی از بازیگران شهر تبریز به عنوان بازیگران اصلی این تله فیلم یاد کرد.
مزد آبادی تصریح کرد: تله فیلم تلالو علاوه بر اینکه از شبکه استان آذربایجان شرقی پخش خواهد به احتمال قوی از شبکه سراسری تلویزیون نیز پخش خواهد شد.

برخی از عوامل تله فیلم « تلالو» عبارتند از: 
نویسنده و کارگردان: جواد مزد آبادی
تهیه کننده: آرش زینال خیری
بازنویسی فیلمنامه : وحید حسن زاده
دستیار اول کارگردان: مهدی برگ نیل
برنامه ریز: کتایون درخشان
مدیر تولید و صدا بردار: مجتبی برهانی زاده
مدیر تصویربرداری: هومن سلماسی
طراح صحنه و لباس: احمد زارعی
تدوین: وحید بی طرفان
مدیرتدارکات: فریبرز پا خیریان

کد خبر: 42150
Share/Save/Bookmark