دو کتابخانه در شهرستان ملارد استان تهران افتتاح شد
همزمان با دهه فجر:
دو کتابخانه در شهرستان ملارد استان تهران افتتاح شد
همزمان با دهه فجر دو کتابخانه‌های عمومی فتاح شهبازی و علم و ادب در شهرستان ملارد تهران افتتاح شدند.
 
تاريخ : شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۹
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی تهران، همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دو کتابخانه‌های عمومی فتاح شهبازی و علم و ادب افتتاح با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان ملارد و مدیران و مسئولان اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، افتتاح شدند.

​در مراسم افتتاح این کتابخانه ها سجاد برنجی فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملارد، در ضمن تقدیر از تلاش اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان و شهرستان ملارد و دهیاری‌های روستاهای خوشنام و امیرآباد جهت ساخت و تجهیز این کتابخانه‌ها اظهار داشت: قطعا فضاهای زیبا و مجهز کتابخانه‌ای مورد استقبال اهالی روستا قرار خواهد گرفت و ان شاء الله شاهد حضور و تربیت نسل‌های فرهیخته در این کتابخانه‌ها خواهیم بود.

​گفتنی است کتابخانه عمومی استاد فتاح شهبازی واقع در روستای خوشنام ملارد با زیربنای ۲۱۲ مترمربع به بهره برداری رسیده است. در همین راستا مبلغ ۳ میلیارد ریال بابت تخریب و نوسازی از سوی دهیاری روستای خوشنام و ۴ میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات و خرید منابع کتابخانه ای از سوی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران به این کتابخانه تخصیص داده شده است.

همچنین مبلغ ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز از طرف دهیاری روستای امیرآباد جهت ساخت کتابخانه علم و ادب با متراژ ۱۴۰ متر مربع و ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیارد از سوی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان جهت تجهیزات و خرید منابع کتابخانه ای این کتابخانه هزینه شده است.
کد خبر: 98410
Share/Save/Bookmark