کتاب فروشی هنوز میزبان پیمان خاکسار و امیر احمدی آریان می شود
کتاب فروشی هنوز میزبان پیمان خاکسار و امیر احمدی آریان می شود
فروشگاه نشرهنوز پانزدهمین برنامه «سه شنبه های هنوز» را با حضور پیمان خاکسار و امیر احمدی آریان با موضوع ضرورت ترجمه ادبیات معاصر جهان برگزار می کند.
 
تاريخ : يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۴
به گزارش هنرنیوز، پانزدهمین شب از «سه شنبه های هنوز» با موضوع ضرورت ترجمه ادبیات معاصر جهان با حضور پیمان خاکسار و امیر احمدی آریان ساعت ۱۸ روز ۱۹ آبان ماه برگزار می شود.

پیمان خاکسار متولد ۱۳۵۴ در تهران است وآثار ادبی انگلیسی‌زبان را به فارسی ترجمه می‌کند. ترجمه او از رمان «اتحادیه ابلهان» در نظرسنجی منتقدان و نویسندگان تجربه در سال ۱۳۹۱ رتبه اول را به دست آورد.اولین ترجمه خاکسار برگزیده‌ای از اشعار چارلز بوکوفسکی بود که با عنوان «سوختن در آب، غرق شدن درآتش» سال ۱۳۸۷ منتشر شد.نخستین رمانی که خاکسار به فارسی ترجمه کرد «باشگاه مشت زنی» است که دیرتراز بقیه ترجمه‌های او درسال ۱۳۹۰ منتشر شد.

تاکنون از خاکسار ترجمه کتاب های؛ «سوختن در آب، غرق شدن درآتش»، «هالیوود»،«یکی مثل همه»، «باشگاه مشت زنی»، «سومین پلیسفلن اوبراین» ،«بالاخره یه روزی قشنگ حرف می‌زنم»،«مادربزرگت را از اینجا ببر!»، «اتحادیه ابلهان» ،«برادران سیسترز» و«اومون را» منتشر شده است.

امیر احمدی آریان متولد اهواز و مهندس متالورژی است. تا به حال کتاب های «تکه های جنایت»، «کتاب اوهام»، «لویی آلتوسر»، «نگاه خیره ی منتقد»، «چرخدنده ها» و... را تالیف و ترجمه کرده است.

احمدی آریان در زمینه فعالیت های مطبوعاتی با مجلات و روزنامه های بیدار، کارنامه، ارغنون، زیباشناخت، شهروند امروز، مهرنامه، شرق، هم میهن، اعتماد، اعتماد ملی، همشهری و... همکاری داشته است. این نویسنده و منتقد ادبی از سال ۱۳۸۴ به عنوان مسئول بخش کتاب های فلسفه و نظریه ادبی به نشرچشمه پیوست.

این نشست ساعت ۱۸ روز۱۹ آبان ماه برگزار می شود و شرکت دراین برنامه برای علاقمندان آزاد است.

کتاب فروشی «هنوز» درخیابان کریمخان، بین ایرانشهر و ماهشهر، پلاک ۱۳۴ قرار دارد. کتاب فروشی هنوزهمه روزه تا ساعت ۱۱ شب میزبان مخاطبانش است.
کد خبر: 84550
Share/Save/Bookmark