کیوان ساکت با ارکستر آلمانی کنسرت می‌دهد
کیوان ساکت با ارکستر آلمانی کنسرت می‌دهد
نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی ضمن تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی خود از برگزاری چند کنسرت داخلی و خارجی و تولید یک آلبوم به خوانندگی سالار عقیلی خبر داد.
 
داخلی آرشيو خبر
تاريخ : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۰

کیوان ساکت با اعلام این خبر توضیح داد: چندین برنامه مختلف داریم که سال آینده در قالب آلبوم و کنسرت‌های داخلی و خارجی برای علاقه مندان موسیقی ایرانی ارائه خواهد شد و می توانم بگویم که سال آینده به نوعی یکی از شلوغ‌ترین سال‌های کاری من خواهد بود.
وی ادامه داد: به تازگی کار آهنگسازی چند آلبوم موسیقایی در قالب تکنوازی و ارکسترنوازی را انجام داده ام که یکی از آنها مربوط به آلبوم می شود که سالار عقیلی به عنوان خواننده در آن حضور دارد. البته چندی است ضبط موسیقی کار نیز انجام گرفته و به زودی ضبط بخش آوازی آن نیز آغاز می شود. این در حالی است که فضای محتوایی آلبوم نیز دارای شکل و شمایلی متفاوت است که برای علاقه مندان موسیقی جذاب خواهد بود.
این نوازنده تار بیان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته اوایل سال آینده برای برگزاری چند کنسرت به کشور آلمان سفر می کنم که طی آن قرار بر این است همراه با ارکستر سمفونیک آلمانی آثاری را در سه شهر این کشور برگزار کنیم. البته به احتمال بسیار فراوان هم شهریور ماه سال آینده گروهی از هنرمندان و نوازندگان آلمانی سفری به ایران برای برگزاری یک کنسرت خواهند داشت که تصور می کنم تجربه خوبی برای من باشد.
ساکت در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: در تدارک یک کنسرت بزرگ و متفاوت هستم که طبق برنامه‌ریزی های انجام گرفته در اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود. این برنامه در ادامه روال همیشگی کارهای من برای ارکستر بزرگ خواهد بود و به زودی جزییات آن را در اختیار رسانه ها قرار خواهم داد.
«دیدار شرق و غرب»، «شیوه نوین آموختن تار و سه تار»، «بیایید تار و سه تار بنوازیم » (ردیف اصفهان و شور)، «در سایه‌سار بید»، «چرخ نیلوفری»، «با موج تا کرانه» و «حرکت دائمی»، «کی می رسد باران» از جمله آثار تالیفی کیوان ساکت در حوزه موسیقی است.

کد خبر: 79835
Share/Save/Bookmark