دو روز مانده به افتتاحیه بلیط ها پایان یافت
استقبال بی نظیر برای خرید بلیط دختر یانکی
دو روز مانده به افتتاحیه بلیط ها پایان یافت
 
تاريخ : چهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۷
نمایش تئاتر دختر یانکی که به نویسندگی نیل سایمون وترجمه شهرام زرگر توسط بهرام تشکر در حال کارگردانی است پنجشنبه هفته جاری اجرا خواهد شد این تئاتر که در آن داستان دو روزنامه نگار چپ امریکایی که در آپارتمانی ماهنامه زیر زمینی فالوت را منتشر میکنند روایت میکند اما با آمدن سوفی (قهرمان شنای المپیک)که به همسایگی آنها نظم انتشار ماهنامه را بر هم میخورد و کمدی آغاز میشود.
این نمایش اولین بار در دوره اجراهای خود در سال ۱۳۹۲ در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران و شهرهای شیراز ، رشت ،گرگان ،بابل وچالوس به روی صحنه رفته بود ودوره جدید اجراهای خود را به مدت سی شب ودر خیابان طالقانی (بین سرپرست وفریمان) افتتاح میشود.
در این تئاتر که با بازی درخشان بهنام تشکر اجرا میشودبهرام تشکر وسارا رسول زاده نیز ایفا نقش میکنند .به گفته عباس مغاری مدیر روابط عمومی این تئاتر در این نمایش آیدا یزدانی ،کیانوش اخباری ،بنیامین بهادران ،حسام امام ،نیما باقری ،نیکزاد تولایی،سارا ضیا،مهدی آسترکی ،مسرور حسینی ، ملیکا مومنی راد وامیر تشکر همکاران گروه اجرا هستند . وی همچنین ادامه داد فروش بلیط ها با استقبال بی نظیری روبرو شد بطوری که دوروز قبل از افتتاحیه کلیه بلیط ها بفروش رسیده و از طرفداران خوب وفهیم تئاتر میخواهم که همه تئاتر عای روی صحنه بخصوص دختر یانکی را در شبهای آینده مورد حمایت خود قرار دهند.
کد خبر: 92498
Share/Save/Bookmark