جزئیات جدیدی از سریال «موسی(ع)»/حال شورجه رو به بهبودی است
تهیه کننده «موسی (ع)» خبر داد؛
جزئیات جدیدی از سریال «موسی(ع)»/حال شورجه رو به بهبودی است
تهیه‌کننده سریال «موسی (ع)» جزئیات جدیدی از مراحل ساخت این سریال را عنوان کرد.
 
تاريخ : دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۲
به گزارش هنرنیوز ، احمد میرعلایی در گفت‌وگو با ایسنا، از انتخاب بازیگران مجموعه «موسی (ع)» خبر داد و درباره‌ی نحوه انتخاب آنها در توضیحاتی گفت: این روزها در حال رایزنی برای انتخاب بازیگران این مجموعه هستیم. با توجه به اینکه حدود ۸۰۰ نقش در این سریال وجود دارد، نوع چیدمان بازیگران و به ویژه بازیگر نقش حضرت موسی (ع) را بررسی می‌کنیم و در حال حاضر در حال گمانه‌زنی و بررسی انتخاب نوع بازیگران هستیم که آیا از حرفه‌ای استفاده کنیم یا هنرمندان غیرحرفه‌ای و آماتور.

وی در ادامه از احتمال حضور بازیگران خارجی در این مجموعه خبر داد و توضیح داد: با توجه به حجم بالای ۸۰۰ نقش در سریال حضرت موسی (ع)، علاقمند هستیم از کشورهای دیگر بازیگر بگیریم. در حال بررسی هستیم که ادغامی از هنرمندان داخل، هنرمندان تئاتر و سینما و تلویزیون و بازیگران خارجی و همچنین بازیگران آماتور از شهرستان‌ها استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیگر نقش حضرت موسی (ع) انتخاب شده است؟ گفت: هنوز در حال رایزنی هستیم و احتمال دارد یک بازیگر ناشناخته نقش «موسی (ع)» را برعهده بگیرد.

اما این روزها خبر بستری شدن جمال شورجه در بیمارستان بر اثر عارضه مغزی، نگرانی‌هایی را برای این کارگردان و همچنین پروژه حضرت موسی (ع) به همراه داشت که به گفته تهیه‌کننده سریال «موسی (ع)» حال عمومی وی در حال حاضر رو به بهبود است.

او در پاسخ به این پرسش که آیا تا بهبودی کامل کارگردان، پیش تولید سریال «حضرت موسی (ع)» متوقف خواهد بود نیز توضیح داد: خوشبختانه کار ما متوقف نشده است؛ در حال حاضر حال عمومی آقای شورجه خوب است و از مشاوره‌های ایشان برای ادامه کار و انتخاب بازیگران استفاده می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، ساخت مجموعه الف ویژه «موسی (ع)» و پیش‌تولید آن از دی ماه ۹۷ گذشته با حضور رئیس سازمان صداوسیما، معاون سیما، رئیس مرکز سیما فیلم، تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه به طور رسمی آغاز شد، به گفته کارگردان تولید این اثر پنج سالی به طول می‌انجامد.
کد خبر: 97367
Share/Save/Bookmark