تله فیلم «دو قدم تا بهشت» از شبکه سه پخش می‌گردد
به مناسبت روز مادر؛
تله فیلم «دو قدم تا بهشت» از شبکه سه پخش می‌گردد
 
تاريخ : يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۶
تله فيلم«دو قدم تا بهشت» به مناسبت روز مادر از از شبکه سه پخش خواهد شد.

به گزارش هنرنیوز به نقل از سايت سيما فيلم، عبدالرضا فيروزان کارگردان، تهيه کننده و نويسنده تله فيلم «دو قدم تا بهشت» که اين اثر را براي روز مادر نوشته و ساخته است در اين مورد گفت: مقام مادر براي همه انسان ها قابل احترام و بسيار ارزشمند است. مادر براي همه چه در قيد حيات باشد و چه فوت کند، انسان مقدس و عزيزي است که همه از او چيزهاي زيادي آموخته اند.

فيروزان ادامه داد: من اين کار را براي اداي احترام و تشکر از مادرم و همه مادران ساختم و به اين ترتيب، مي خواستم از همه محبت هاي آن ها تشکر کنم.

او افزود: داستان اين فيلمنامه با اين محوريت نوشته شد و بعد از 22 جلسه تصويربرداري در مراحل تدوين، صداگذاري و موسيقي به مرکز سيمافيلم تحويل شد تا به مناسبت روز مادر که سوم خرداد است از شبکه سه سيما پخش شود.

بنا به اين گزارش، سهراب ميرسپاسي، تدوين اين کار و صداگذاري و ميکس را سيد امين موسوي انجام داده اند. موسيقي اين فيلم کاري از حميدرضا صدري است

در "دو قدم تا بهشت" داستان سينا ( پويا اميني) و سارا(سميرا سياح ) روايت مي شود که تصميم دارند با يکديگر ازدواج کنند،اما اختلافات خانوادگي مانع اين کار مي شود. با ماجراهايي که عزيز( مهتاج نجومي )،مادر بزرگ آن ها پيش مي آورد،رازي از خانواده پدري آشکار شده و شرايط پيچيده تر مي شود.

عوامل اين فيلم عبارتند از: مدير تصوير برداري:محمد رضا غروي، صدابردار:فرشيد بلوچي،طراح صحنه و لباس:قاسم ترکاشوند،طراح چهره پردازي:محمدرضا قومي، تدوين:سهراب مير سپاسي،صداگذار:سيد امين موسوي،آهنگساز:حميدرضا صدري،مدير توليد:فرهاد حيدري،مدير تدارکات:سعيد شعشعه،منشي صحنه:مژگان تمجيدي،دستيار کارگردان و برنامه ريز:آرش علي رحيمي،سجاد کريمي.
کد خبر: 26348
Share/Save/Bookmark