چرا صداوسیمایی‌ها در اتاق‌های شیشه‌ای قرار دارند؟
چرا صداوسیمایی‌ها در اتاق‌های شیشه‌ای قرار دارند؟
معاون رییس صداوسیما به طرح این پرسش پرداخت که چرا تمامی عوامل صداوسیما در یک اتاق شیشه‌ای قرار دارند و علت آن را اینگونه توضیح داد که باید ارتباط خود را با مردم حفظ کنند.
 
تاريخ : دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۱
به گزارش هنرنیوز ، علی دارابی گفت: ما باید سوالات نسل جدید را بشنویم و به آن‌ها پاسخ‌های قانع‌کننده دهیم و این نسل باید بدانند که این مسیر پرافتخار چگونه سپری شده است.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما که در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی سخن می‌گفت، با بیان اینکه سادگی و حداقل بودن تشریفات و تجملات یکی از ویژگی‌های صداوسیماست، اظهار کرد: تمامی عوامل صداوسیما در یک اتاق شیشه‌ای قرار دارند؛ چرا که باید ارتباط خود را با مردم حفظ کنند به همین دلیل استفاده از این همه گل و تشریفات در تالار، شایسته سال اقتصاد مقاومتی نیست.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: امروز نسل سوم و چهارم انقلاب با تحصیلات خوب و روحیه‌ی پرسشگری در جامعه حضور دارند و جستجوگر واقعیت هستند، امسال فرصت بسیار مناسب برای بیان و ارائه کارنامه پرافتخار جمهوری اسلامی ایران است.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما با بیان این‌که توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان موضوع جدیدی نیست و در گذشته نیز وجود داشت، تصریح کرد: دشمنی‌ها با ما تمام نمی‌شود اما امسال مسائل جنگ روانی افزایش یافته است و دشمنان به طور صریح بیان کردند که اقداماتی انجام می‌دهند تا ملت ایران به گذشته‌ خود افتخار نکنند.

وی افزود: امروزه شبکه‌های اجتماعی به عنوان ابررسانه نقش آفرینی و در عملیات روانی بسیاری از شایعات را ایجاد می‌کنند و سعی در قطع ارتباط و اعتماد افکارعمومی با گروه‌های مرجع کشوری هستند که این موضوع هوشیاری رسانه‌ها را می‌طلبد.

دارابی با بیان اینکه صداوسیما برخی مسئولان کشوری را فارغ از گرایش‌های سیاسی در برنامه‌ها دعوت کرده تا کارنامه انقلاب را بیان کنند، افزود: این از توانمندی انقلاب اسلامی است که افراد مختلف زیر پرچم ولی فقیه و انقلاب اسلامی قرار گرفته‌اند.

وی پاک دستی برخی از مدیران را امتیاز بزرگی عنوان کرد و گفت: برای مدیر سابق و جدید صدا و سیما دو استان زنجان و آذربایجان شرقی آرزوی موفقیت دارم.

ایسنا
کد خبر: 96828
Share/Save/Bookmark