رقابت شش گروه موسیقی کلاسیک غیر ایرانی
خبرهای کوتاه جشنواره موسیقی فجر
رقابت شش گروه موسیقی کلاسیک غیر ایرانی
هیات انتخاب بیست و نهمین دوره جشنواره بین المللی موسیقی فجر، شش گروه را برای حضور در بخش کلاسیک غیر ایرانی این جشنواره انتخاب کرد.
 
داخلی آرشيو خبر
تاريخ : شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۷
به گزارش هنرنیوز، هیات انتخاب جشنواره موسیقی فجر پس از بررسی آثار رسیده از میان ۷۹ گروه کلاسیک غیر ایرانی، شش گروه را برای این بخش انتخاب کرد که چهار گروه از تهران و دو گروه از شهرستانها خواهد بود.

در بخش رقابتی جشنواره بیست و نهم و در شاخه کلاسیک غیر ایرانی گروه آنسامبل آرس نوا به سرپرستی آرمین قیطاسی از تهران، ارکستر مجلسی رسا به سرپرستی مظفر نبیلی از تهران، کوارتت گیتار سدار به سرپرستی بابک رستمی از تبریز، تریوی گیتار رزت به سرپرستی بهار عصاره از تهران، تریو کاکتوس به سرپرستی رسول نجفیان از بوشهر و خانه ساز دهنی به سرپرستی شهرام شادان فر از تهران به صحنه خواهند رفت .

در مرحله اول ۷۹ گروه شامل ۳۰ گروه تهرانی و ۴۹ گروه شهرستانی در شاخه موسیقی کلاسیک غیر ایرانی برای حضور در جشنواره بیست و نهم اعلام حضور کرده بودند که بعد از بازبینی هیات انتخاب شش گروه به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

گروه منتخبین جشنواره موسیقی جوان در جشنواره موسیقی فجر می نوازند

گروه منتخبین هفتمین جشنواره موسیقی جوان در بخش نسلی دیگر بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به اجرای برنامه می پردازد.

گروه منتخبین جشنواره موسیقی جوان به سرپرستی رامین روشندل در بخش غیر رقابتی آثار آهنگسازان موفق جوان را اجرا خواهد کرد.

گروه منتخبین جشنواره جوان، آهنگ هایی از آهنگسازان جوان و به نام کشورمان از جمله هنرمندانی چون احسان زبیحی فر، سیامک جهانگیری و عیسی غفاری را به روی صحنه می برند.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ۲۴ بهمن تا یکم اسفند به دبیری حسن ریاحی برگزار می شود.


کد خبر: 67866
Share/Save/Bookmark