خیلی‌ها از دیدن «آقازاده» بی‌خواب خواهند شد
حامد عنقا:
خیلی‌ها از دیدن «آقازاده» بی‌خواب خواهند شد
طراح، نویسنده و تهیه‌کننده «آقازاده» از حواشی که از آغاز راه گریبانگیر این پروژه شده، موضوع ملتهبی که سریال درباره آن ساخته می‌شود و پیشکش شدنش به درگاه مقدس امام رضا (ع) سخن گفت.
 
تاريخ : سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۰
به گزارش هنرنیوز ، حامد عنقا درباره‌ی این سریال جدید شبکه نمایش خانگی توضیح داد: ما «آقازاده» را فقط برای سرگرمی مردم نمی‌سازیم تا تنها در سبد تفریحات و اوقات فراغت آنها قرار بگیرد حتی سریالی نمی‌سازیم که بتوان بعد از دیدن آن به راحتی خوابید، بلکه «آقازاده» را می‌سازیم تا بسیاری را بی خواب کنیم و مخاطبانمان را به جنبه های مختلف مسائل مختلف اجتماعی به فکر بیندازیم.

او «آقازاده» را بغض فروخفته کف جامعه نسبت به برخی فسادها توصیف کرد و ادامه داد: طبق گفته مقام معظم رهبری همه در کشور باید با فقر و فساد و تبعیض در این مملکت مبارزه کنند. «آقازاده» هم یک سریال نیست بلکه صدای بلند یک اعتراض است، مطلبی که یک بار باید به شکل خیلی عیان درباره آن سخن گفت. عفونتی که باید یک بار نیشتر بخورد و به شکل درست حتی اگر به درد و خونریزی منجر شود جراحی اش کرد. شکرگزار خدا هستم گروهی جمع شده‌ایم که سعی کرده‌ایم جسارت بیان چنین موضوعاتی را داشته باشیم.


درباره برخی دسیسه‌ها بعد از پخش صحبت می‌کنم

تهیه‌کننده «پدر» یادآور شد: ممکن است این سریال برای بعضی‌ها دردناک باشد، اما درد بسیار لازمی است و امیدواریم به لطف خدا در ادامه اتفاقات خیلی خوبی بیفتد. با علم به اینکه راه بسیار سختی را در پیش داریم من و بقیه بچه‌ها پا در این راه گذاشتیم. ضمن اینکه برخی دست به تحرکات و دسیسه‌هایی زدند و جوسازی‌ها در بعضی محافل کردند که دوست نداریم درباره آنها صحبت کنیم و گفتگو درباره‌شان را به بعد از پخش کار موکول می‌کنیم.

وی تصریح کرد: شاید دلیل اینکه کاملا در سکوت جلو می‌رویم این است که برای من به عنوان تهیه‌کننده مهم است گروهم در آرامش کار کند و نمی‌خواهم مساله‌ای تمرکزشان را از ساخت یک کار خوب بگیرد و با دقت و جزئی‌نگری بالا، به دنبال ساخت یک اثر درست و حسابی هستیم.


بخش‌هایی از «آقازاده» در مشهد ضبط می‌شود

عنقا با بیان اینکه همچنان افتخار می‌کنم که مثل سریال‌های دیگرم در این سریال هم به موضوع حیا بپردازم و این موضوع نیاز جامعه امروز است، اذعان کرد: واقعیت این است که در کنار همه اهدافی که برای تولید این سریال همچون روحیه عدالت خواهی و مبارزه با فساد برشمردیم، «آقازاده» پیشکش فقیرانه‌ای به آستان مقدس علی ابن موسی الرضا است و سجل «آقازاده» را به نام وجود ایشان زده‌ایم و اتمسفر وجود آستانشان با توجه به اینکه بخش‌هایی از آن هم در مشهد ضبط می شود، بر همه کار غلبه دارد.

تهیه‌کننده و نویسنده «آقازاده» در پایان تصریح کرد: ما در عین حال که این قصه ملتهب و پیچیده را روایت می‌کنیم، مفهوم اولیه و اصلی‌مان حیاست و همه این داستان پر پیچ و خم، در ستایش وجود مقدس امام رضا (ع) ساخته می‌شود و این پروژه به نام ایشان سند خورده است.

ایسنا
کد خبر: 97656
Share/Save/Bookmark